تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۸۹۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست شاهین شهرداری بوشهر در هفته هفتم لیگ برتر به روند رو به رشد خود ادامه داد.

  جدال تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر با برتری یک بر صفر نفتی ها به پایان رسید ولی این بازی با حاشیه هایی از جمله روانه شدن بازیکن نفت مسجدسلیمان به بیمارستان و تعویض زود هنگان سوشا مکانی دروازه بان نفتی ها، همراه بود.

تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

* تیم شاهین که با خروج عبداله ویسی دچار تغییر در کادر فنی شده بود در عمل باز هم نتوانست به پیروزی برسد و این تغییر برای آنها کارساز نبود. 

* ۲ تیم نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر در شرایطی به میدان رفتند که شاگردان تارتار با هشت امتیاز در رتبه هشتم و تیم شاهین بوشهر با یک امتیاز در رتبه انتهایی جدول رده بندی قرار گرفته بودند.

* در دقایق پایانی نیمه نخست این دیدار سلمان بهرانی بازیکن تیم شاهین بوشهر بر اثر برخورد با صادق صادقی بازیکن تیم مسجد سلیمان از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد و به دلیل شدت آسیب دیدگی، بازیکن تیم شاهین با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

* سوشا مکانی گلر سرشناس نفتی ها به دلیل مصدومیت قادر به بازی نبود و از کادر فنی درخواست کرد تا او را تعویض کنند.

* در دقیقه ۲۴ بازی، حبیب فرعباسی گلر جوان مسجدسلیمانی به جای مکانی وارد زمین شد.

* بیش از ۶ هزار هوادار مسجدسلیمانی از نزدیک نظاره گر بازی بودند و تیم خود را حمایت می کردند.

* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زرد رنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه خود در اطراف ورزشگاه نظاره گر بازی بودند.

* در نیمه دوم این دیدار بارش باران برای لحظاتی موجب زیبایی بیشتر بازی شد و تماشاگران همچنان تیم خود را تشویق می کردند.

* در دقیقه ۷۵ بازی تماشاگران، به صورت هماهنگ نور تلفن همراه خود را روشن کرده و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

* در راستای حضور داوران جدید در لیگ برتر فوتبال ایران، امروز حسین زمانی داور جوان فوتبال ایران برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان رفت که عملکرد خوبی داشت.

* پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به سمت هواداران رفته و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار