تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۸۹۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: بازی سختی برابر شاهین بوشهر داشتیم
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم شاهین بسیار فشرده بازی می‌کرد لذا پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی برابر آنها داشته باشیم.

  مهدی تارتار روز دوشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل شاهین بوشهر با تشکر از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان که تا پایان بازی بازیکنان را حمایت کردند افزود: این برد را به همه هواداران نفت مسجدسلیمان تقدیم می‌کنم.

وی گفت: می دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است به همین جهت خود را آماده یک نبرد تمام عیار کرده بودیم. از آنجا که تیم حریف در انتهای جدول قرار دارد انتظار داشتیم که حریف بسته بازی کند. 

وی با بیان اینکه حریف لایه‌های دفاعی خوبی ایجاد کرده بود و کار ما را برای گلزنی سخت کرده بود ادامه داد: در نیمه اول ۲ یا سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر آنها را تبدیل به گل می‌کردیم کارمان راحت‌تر بود ولی متاسفانه با بی دقتی موقعیت ها را از دست دادیم. 

تارتار افزود: در نیمه دوم حریف تغییر سیستم داد و برخلاف نیمه اول که با پنج دفاع بازی می‌کرد، به قدرت تهاجمی خود اضافه کرد به همین دلیل ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم را از دست دادیم و خوب کار نکردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم شاهین تیم خوبی است و در لحظاتی از بازی ما را اذیت کرد گفت: هر چه از زمان بازی می گذشت بازی را در دست گرفتیم و در ادامه توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم و به گل برسیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: پس از زدن گل، گره بازی باز شد و در ادامه بازیکنانمان راحت‌تر بازی کردند و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم. از بازیکنانم و کادر فنی که توانستند این نتایج را تا این امروز رقم بزنند تشکر می‌کنم. 

وی در خصوص شرایط سوشا مکانی و اینکه در دقیقه ۲۴ تعویض شد گفت: گروه پزشکی ما ضعف دارد و من بارها این مساله را اعلام کردم؛ اول فصل ما پزشکمان را از دست دادیم و او به یک تیم دیگر رفت. جای او همچنان خالی است اگرچه به تازگی یک فیزیوتراپ به ما اضافه شده است. امیدوارم از این پس شرایط ما بهتر شود. سوشا یک گرفتگی عضله دارد که به زودی برطرف می‌شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر با برتری یک بر صفر نفتی ها در مسجد سلیمان به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار