تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۸۹۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض کارگران پتروشیمی فارابی به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل است
فرماندار بندرماهشهر گفت: اعتراض کارگران پتروشیمی فارابی به عدم اجرای طرح طبقه مشاغل است و تاپیکو باید اقدامی در این مورد انجام دهد.
 محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر با بیان اینکه اعتراض کارگران پتروشیمی فارابی به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت است، اظهار کرد: این طرح در سایر پتروشیمی‌ها اجرا شده اما شرکت فارابی هنوز آن را اجرا نکرده است.

وی افزود: شرکت فارابی جزو شرکت‌های زیان‌ده است و متاسفانه از شرکت‌های توامند نیست، سهام داران این شرکت نیز شرکت‌های فن‌آوران و امیرکبیر هستند که طی مدت اخیر نیز کمک‌هایی در موضوع پرداخت سهام به شرکت فارابی انجام داده‌اند.

بیرانود با بیان اینکه بدهی فارابی به مالیات، بیمه و شرکت گاز است، گفت: با توجه به موضوعات مختلف شاید شرکت فارابی توانایی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل را نداشته باشد و از سویی نیز کارگران شرکت نیز حق دارند چون در منطقه‌ای کار می‌کنند.

فرماندار بندرماهشهر اضافه کرد: باید تمهیداتی دیده شود تا مشکلات مالی شرکت فارابی حل شود، چندین مرتبه با مدیرعامل تاپیکو صحبت شد و نتایج خوبی همچون پرداخت برخی مطالبات شرکت توسط سهام داران و جلوگیری از تعطیلی شرکت داشت.

محسن بیرانوند بیان کرد: نزدیک به 300 نفر در این شرکت مشغول هستند و تاپیکو و سهام داران عمده آن باید فکری برای سودآور کردن پتروشیمی فارابی انجام دهند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار