تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۸۹۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور 120 واحد صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در سال جاری 120 واحد صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "اخلاق محمدیان" با اشاره به اینکه

حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود اظهار کرد: در سال جاری120 واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان با حمایت این شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت کرده اند.

وی افزود: 92 واحد تولیدی و صنعتی در 5 نمایشگاه داخلی و 28 واحد صنعتی در 9 نمایشگاه خارجی که در کشورهای عمان، چین، ترکیه، آلمان و روسیه برگزار شد حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مهمترین دلیل حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را آشنایی با تکنولوژی روز دنیا و ارائه توانمندی های خود دانست و بر نقش مهم بازاریابی در فروش محصولات تولیدی تاکید کرد.

محمدیان ادامه داد:  شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از صنایع کوچک این استان که قصد حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی دارند حداکثر تا سقف 50 درصد هزینه‌های اجاره غرفه یا حضور در نمایشگاه بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حمایت می‌کند.

گفتنی است این شرکت سالانه اقدام به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان می کند که با حضور واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی برگزار می شود.

:
:
:
آخرین اخبار