تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۸۹۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گام های موثر فولاد خوزستان در صادرات، تامین مواد اولیه و رفع تعهد ارزی
 فولاد خوزستان در سه حوزه صادرات، رفع تعهد ارزی در بانک مرکزی و برنامه ریزی برای تامین مواد اولیه طی شش ماهه نخست امسال، از شرکت های پیشرو معدن و صنایع معدنی بوده است.
به گزارش روابط عمومی فولاد خوزستان و به نقل از سایت خبری سازمان ایمیدرو، خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه کارگروه کنترل مدیریت به منظور ارزیابی عملکرد فولاد خوزستان گفت: کسب مقام نخست صادرات طی شش ماه اول امسال، تایید مسائل ارزی توسط بانک مرکزی و تامین مواد اولیه را می توان از اقدامات موثر فولاد خوزستان نام برد.
وی افزود: این اقدامات حاکی از آن است که این مجموعه فولادی رویکردهای قابل قبولی در جهت رونق تولید و صادرات داشته است.
غریب پور با اشاره به اقدامات توسعه ای فولاد خوزستان گفت: برنامه دستیابی به ظرفیت ۶ میلیون تن تولید پایدار در فاز چهارم توسعه تا سال ۱۴۰۳ از سوی فولاد خوزستان هدف گذاری شده است که امیدواریم با همت مدیران و کارکنان این فولادساز بزرگ، محقق شود.
رییس هیات عامل ایمیدرو در پایان سخنان خود تاکید داشت: اشتغال زایی بیش از ۹ هزار نفر در مجموعه فولاد خوزستان حاکی از ظرفیت های مثال زدنی این مجموعه است که به طور حتم با تکمیل طرح های توسعه این میزان اشتغال افزایش خواهد یافت.
گفتنی است، در پایان این جلسه  تلاش یکپارچه مدیرعامل، اعضا هیات مدیره و کارکنان فولاد خوزستان از سوی رییس هیات عامل ایمیدور مورد تقدیر قرار گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار