تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۸۹۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان نهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا اعلام شد
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام فراخوان نهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورا گفت: این سوگواره در ۲ بخش ادبی و عکس ۲۰ آبان سال جاری در شهرستان لالی برگزار می‌شود.

محمد جوروند اظهار داشت: بخش ادبی این سوگواره دربرگیرنده آثاری از قبیل شعر (همه سبک‌ها و قالب‌ها)، داستان کوتاه و خاطره است که هر شاعر و نویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند، در بخش عکس نیز، هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس به صورت آنالوگ یا دیجیتال با موضوعاتی همچون مسجد و محرم،  جوانان و عزاداری سالار شهیدان ارسال کند.

وی با بیان این که براساس فراخوان، برگزار کنندگان جشنواره حق انتشار عکسهای پذیرفته شده با ذکر نام عکاس را دارند توضیح داد: آثار ارسال شده به سوگواره برگشت داده نمی‌شوند و آثار برگزیدگان دوره‌های قبلی سوگواره مورد پذیرش این دوره از سوگواره نخواهند بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: وی مهلت ارسال آثار در هر ۲ بخش سوگواره را تا ۱۶ آبان ماه ۹۸ اعلام کرد و گفت: آثار رسیده ۱۸ آبان بازبینی و آیین پایانی سوگواره ۲۰ آبان در شهرستان لالی برگزار می‌شود.

 به گزارش ایرنا "نهمین سوگواره دلنوشته‌های عاشورا" با گستره ملی از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس ایمیل delneveshte.ashura@gmail.com به دبیرخانه سوگواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی ارسال کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار