تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس فدراسیون:
مخالفان هیات قایقرانی خوزستان برگردانده شوند
 رییس فدراسیون قایقرانی با بیان این‌که کسانی که در انتخابات فدراسیون به من رای ندادند در حال حاضر در فدراسیون مشغول به فعالیت هستند، گفت: در خوزستان همه باید دست به دست هم دهند و رفته‌ها و مخالفان هیات قایقرانی استان نیز برگردانده شوند.

 علیرضا سهرابیان در مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان که امروز (۳۰ مهرماه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تبریک به جلال دریس، رییس جدید هیات قایقرانی خوزستان، اظهارکرد: آقای دریس دوران چهار ساله مهمی را در پیش دارد و از او می‌خواهم از تمام داشته‌های قایقرانی خوزستان کمک بگیرد.

وی با بیان این‌که امیدوارم بتوانیم تغییر و تحولی در سیستم قایقرانی ایجاد کنیم، ادامه داد: قایقرانی رشته‌ای است که به انسانیت کمک می‌کند و همان‌طور که در سیل اخیر در کشور دیدید، خانواده قایقرانی کاری کرد کارستان. آن‌ها توانستند در فضاهایی حضور پیدا کنند که گروه‌های امداد و نجات نمی‌توانستند حضور داشته باشند. پس به این رشته و توانمندی خانواده قایقرانی می‌توان با دید دیگری نگاه کرد. زمانی که سیل چندین استان را در هم کوبید، این خانواده قایقرانی بود که با قایق‌های خود به خانواده‌ها غذا و دارو رساندند و کار امداد و نجات را انجام دادند.

رییس فدراسیون قایقرانی خطاب به اعضای مجمع هیات خوزستان، عنوان کرد: لطفا دست به دست هم دهید و اگر کدورتی در این استان است، آن را کنار بگذارید. همه باید به رییس جدید قایقرانی کمک کنید. قایقرانی خوزستان پشتوانه محکمی دارد که از جمله آن می‌توان به منابع آبی و غیرت اشاره کرد. اگر به هم کمک کنیم، نشدنی‌ها شدنی خواهد شد.

وی گفت: خانواده قایقرانی کارهایی انجام می‌دهد که همه به عضویت در این خانواده افتخار می‌کنند. خانواده کوچکی هستیم ولی با افتتاح هیات قایقرانی قم نشان دادیم، استانی که به نمکزار و شهری خشک معروف است، می‌تواند در این رشته کار کند.

سهرابیان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای مجمع خوزستان، خاطرنشان‌کرد: از شما می‌خواهم برای این‌که به فدراسیون کمک کنید، رفته‌ها و مخالفین هیات قایقرانی خوزستان را برگردانید. کسانی که در انتخابات فدراسیون به من رای ندادند در حال حاضر در فدراسیون مشغول به فعالیت هستند. ما کسی را از خانواده خارج نکردیم.

وی افزود:‌ تنها فدراسیونی هستیم که تا به امروز تمام اردوهای رده‌های سنی مختلف را برگزار کرده است و در این زمینه هیات‌های استانی نیز به ما کمک کردند. پس از شما می‌خواهم کسی را از هیات نرانید زیرا راندن افراد از هیات باعث گرفتاری‌هایی در چهار سال پیش رو خواهد شد. اگر سیستم مدیریتی به صورتی باشد که نگذارید کسی از خانواده قایقرانی خارج شود، جایگاه خوزستان می‌تواند از رده ۲۲ کشور به رتبه تک‌رقمی برسد. خیلی از هیات‌ها به دنبال یک شرایط آبی هستند، ولی چنین شرایطی در خوزستان فراهم است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار