تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۸۹۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهم‌نامه تکمیل سالن چهارهزارو ۵۰۰ نفری اهواز امضا شد
  تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش‌وجوانان و استانداری خوزستان برای تکمیل سالن چهار هزار و ۵۰۰ نفری اهواز به امضا رسید.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد: نشست بررسی پروژه‌های نیمه تمام ورزش خوزستان، روز سه شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار خوزستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در تهران برگزار، و در خصوص پروژه های نیمه تمام ورزشی این استان تصمیماتی اتخاذ شد.

تکمیل سالن چهار هزار و ۵۰۰ نفری اهواز از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که مصوب شد با ۴۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

مراحل ساخت این سالن در سال ۸۲ آغاز و عملیات آن با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۸۴ متوقف شد.این سالن که در مجموعه ۱۶ هکتاری اهواز قرار دارد، بزرگترین سالن ورزشی در خوزستان محسوب می‌شود.

در این نشست وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم روز به روز شاهد عملکرد موفق ورزشکاران خوزستان در میدان های مختلف و توسعه ورزش همگانی این استان بوده و تا پایان عمر دولت یازدهم، بیشتر پروژه‌های نیمه‌تمام خوزستان به بهره برداری برسد.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز برای تکمیل تمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش خوزستان، به صورت مشترک با وزارت ورزش و جوانان اعلام آمادگی کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار