تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۸۹۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛
تلاش ملی حفاری برای قهرمانی و انصراف حریف پالایش نفت از مسابقات
 در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه تیم‌های ملی حفاری و پالایش نفت به مصاف حریفان می‌روند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی هفته تیم‌های ملی حفاری و سایپا تهران به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی حفاری که اکنون در مکان سوم رده‌بندی قرار دارد با برد در این هفته شانس صدرنشینی خواهدداشت اگرچه کار دشواری برابر تیم قدرتمند سایپا دارد.

تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف سایپامی رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد، این موضوع باعث می شود انگیزه بازیکنان حفاری به مراتب بیشتر شود چرا که به خوبی می دانند که برای قهرمانی در لیگ باید از سد این حریف پایتخت‌نشین عبور کنند.

در سوی مقابل تیم سایپا از بازیکنان سرشناس و ملی پوش فراوانی بهره می‌برد و بی شک برای کسب امتیار وارد میدان می‌شود تا با شکست ملی حفاری برای دیگر تیمها خط و نشان بکشد و خود را یک قدم به قهرمانی در لیگ نزدیک‌تر کند.

تمرینهای تیم ملی حفاری به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، آماده برگزاری مسابقه هستند. تیم ملی حفاری در این فصل از مینا بارانی سرمربی جدید خود بهره می برد همچنین در ابتدای فصل چند بازیکن بومی اختیار کرده است.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان که از بازیکنان بومی بهره می برد در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و تنها با ۲ برد در رده یازدهم رده بندی قرار دارد.

این نماینده خوزستان در این هفته از مسابقات باید به مصاف ستارگان دشت ورامین برود اما این تیم هفته گذشته انصراف خود را از مسابقات اعلام کرد. ستارگان ورامین اولین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کرد و در پایان هفته دهم در مکان نهم رده بندی جای گرفت.

با اعلام فدراسیون، تمام تیم هایی که تا پایان نیم فصل با ستارگان ورامین بازی دارند با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان هستند.

طلایی پوشان آبادانی هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه شدند اما در هفته نهم این مسابقات بیرون از خانه پیروزی ارزشمندی مقابل تیم دریژنو فرخشهر کسب کرد که خوشحالی هواداران این تیم را به همراه داشت. این موضوع کمک می کند که نفتی ها یک پله در جدول صعود کند.

بی شک شاگردان خدیجه پوربهبهانی در نیم فصل دوم برای رهایی از انتهای جدول و راضی نگه داشتن هوادارانشان نیاز به امتیازات بیشتری دارند تا بتوانند یکی از تیمهای صعود کننده به مرحله پلی آف مسابقات باشند.

نفت آبادان فصل گذشته عنوان پنجم رقابت های رده بندی را به خود اختصاص داد؛ در پایان مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان چهار تیم برتر به مرحله پلی آف صعود می کنند.

برنامه کامل هفته یازدهم به شرح زیر است:

روز جمعه ۳ آبان:

سایپا - شرکت ملی حفاری

دختران کویر مس - پویندگان فجر شیراز

هیات فوتبال خراسان - پاراس‌آرا شیراز

مس رفسنجان - رهیاب تهران

نامی‌نو - شهروند ساری

پالایش نفت - ستارگان دشت ورامین

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار