تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۸۹۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه بارشی در خوزستان از روز جمعه تقویت می‌شود
 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی در خوزستان از اواخر روز جمعه تقویت، و بارش‌های فراگیر این استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش  اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان‌کرد: با تاثیر سامانه بارشی تا روز جمعه آینده در بعضی ساعات شاهد رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق در مناطق شمال، شمال‌شرق و ارتفاعات خوزستان و در بقیه مناطق استان شاهد همین وضعیت به صورت نقطه ای خواهیم‌ بود.

وی افزود: از اواخر روز جمعه تا روز سه شنبه آینده با تقویت این  سامانه، بارش‌های فراگیر همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای در خوزستان پیش بینی می‌شود. 

سبزه زاری ادامه داد: در این مدت به دلیل ضرایب بالای ناپایداری، به ویژه در روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری وقوع تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و غبار موقت به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و در مواردی مرکز خوزستان دور از انتظارنیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش سه تا چهار درجه‌ای دما از اوایل هفته آینده در خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸.۱ و دهدز با ۱۵.۲ به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده و حداکثر دمای اهواز ۳۵.۸ و حداقل ۲۱.۷ درجه سانتیگراد ثبت شده‌است.

وی بیان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی در لالی ۴.۸، گتوند یک، حسینیه اندیمشک  ۰.۶،  دزفول و شوش ۰.۲ و ایذه و اهواز بارندگی جزیی گزارش شده‌است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار