تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۸۹۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشورهای دور و نزدیک، خریدار محصولات شرکت فولاد خوزستان
مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان گفت: حدود ۷۰ درصد تولیدات فولاد خوزستان به آنسوی مرز‌ها صادر شده است.
 محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان درخصوص صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: صادرات یک مشخصه است و نشان دهنده حضور در بازار‌های جهانی، رونق تولید و اینکه توانستیم به دنیا نشان دهیم که در بازه کیفیت-قیمت در بازار‌های جهانی جایگاهی داریم.

او افزود: علاوه بر صادرات به ۲۱ کشور اطراف ایران، به برزیل، کانادا، ایتالیا، تایوان و برخی کشور‌های دور نیز صادرات داشته ایم و تدوام آن با حدود ۷۰ درصد در حداقل ۵ سال گذشته توانستیم با حفظ بازار‌های داخلی و موازنه آن در استراتژی ارزآوری موفق باشیم.

اکابر اظهار داشت: افزایش صادرات بستگی به مسائل، موانع و چالش‌هایی از جمله؛ موانع مالی، سیاسی، مراودات سیاسی، حفاظت و حمایت از بازار‌های داخلی و... بر سر راه صادرات بوجود می‌آید، دارد.

مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه بحث صادرات باید در هر دو محور سیاست‌ها و عرضه و تقاضا در بازار‌های داخلی و خارجی تنظیم شود، تصریح کرد: طوری عمل می‌کنیم که بازار‌های داخلی در زمینه تقاضا و دریافت فولاد دچار بحران نشوند.

او اذعان داشت: استراتژی‌های شرکت فولاد خوزستان بصورت سالانه بازنگری و براساس سیاست‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران و بازار‌های جهانی تنظیم می‌شوند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار