تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۸۹۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مفتح: با نجومی بگیران با جدیت برخورد شود
عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه باید به صورت جدی با نجومی بگیران برخورد شود، گفت: باید مراقبت شود که دیگر این حقوق‌ها پرداخت نشود.
 محمدمهدی مفتح عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در خصوص حقوق‌های نجومی، اظهار داشت: بحث حقوق‌ نجومی و پرداختن به آن و مانع شدن از پرداخت حقوق‌های نجومی و همچنین رسیدگی به کسانی که حقوق نجومی گرفتند دو اصل مهم است.

وی افزود: بحث حقوق‌های نجومی همچنان که حساسیت جامعه بود، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که باید همچنان با حساسیت پیگیری شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: هم کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت کردند باید این حقوق‌ها را به بیت‌المال بازگردانند و هم جلوی پرداخت مجدد آن گرفته و حقوق‌ها قانونمند پرداخت شود.

مفتح ادامه داد: کارهایی که مجلس در برنامه ششم کرد، مانند تنظیم و تعیین سامانه‌ای برای ثبت تمام پرداخت‌های مسئولان قوای مجریه، مقننه و قضاییه و ثبت در آن، اقداماتی در این راستا بوده است. به هر حال اصل مطلب درست است و باید توجه ویژه به این کار شود و امیدواریم جلوی تداوم آن به جد گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه باید به صورت جدی با نجومی بگیران برخورد و به این موضوع توجه شود، گفت: باید مراقبت شود که دیگر حقوق‌ها نجومی پرداخت نشود و با نجومی بگیران برخورد و این مبالغ بازگردانده شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار