تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۸۹۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آذری: این بردهای فولاد نباید کسی را متوقع کند
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تمجید از بازیکنان و کادر فنی این تیم و البته تیم نساجی، می گوید بردهای فولاد نباید باعث ایجاد انتظارات زیاد از این تیم شود.
 سعید آذری پس از برتری ارزشمند فولاد مقابل نساجی مازندران در پاسخ به خبرنگاری که گفت بالاخره بعد از هشت هفته فولاد در ورزشگاه خانگی اش پیروز شد، اظهار داشت: ببخشید که این طور حرف می زنم اما چون سوال شما به این شکل بود، مثل خودتان جواب می دهم. شما هم تازه بعد از هشت هفته فهمیدید که فوتبال همیشه آن چیزی نیست که می خواهید بازی کنید.

او افزود: ما امروز تیمی را بردیم که هفته گذشته 4 گل خورده و من هم گفته بودم این بازی بسیار دشواری است چون باخت هفته قبل نساجی مقابل تراکتور یک حادثه بوده است. امروز هم دیدید که فوتبال بازی کرد. ما هم خدا را شکر این تابوی نبردن در استادیوم خانگی را شکستیم. 

وی ادامه داد: من با آقای نکونام هم صحبت کرده بودم. به هر حال فوتبالی که هواداران خوزستانی می خواهند و انتظار یک بازی فوق العاده تهاجمی را دارند، ابزار می خواهد. خدا را شکر می کنم که فعلا سه امتیاز این بازی را گرفتیم و قول می دهم که ما فقط برای بهتر شدن تلاش می کنیم. نیم فصل هم به هر حال زمانی است که اگر آقای نکونام تشخیص بدهد، اصلاحاتی در تیم صورت بگیرد.

او افزود: مربی تیم ما اختیار تام دارد و هر کاری صلاح بداند در تیم انجام می دهد. آقای نکونام فوتبال را از همه ما بهتر می فهمد. خدا را شکر می کنم که تیمش سه هفته است که می برد. به نظرم سه امتیاز از همه چیز مهم تر است. حالا بعد از هشت هفته برده باشد یا ده هفته مهم نیست. قاعدتا فشار داخل خانه با این برد کمتر خواهد شد. امیدواریم که در بازی های بعد، فولاد قدرتمندتری را ببینیم. شخصیت برد در بچه ها شکل گرفته و باید ادامه دهند. این بردها نه انتظاری باید برای کسی ایجاد کند، نه توقعی. ما یک فلسفه داریم: مبارزه تا آخرین نفس.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره  بازیکن خارجی جدید فولاد گفت: این بازیکن برزیلی به اهواز آمده است. اطلاعات بیشتر در حوزه فنی است. باید با آقای نکونام صحبت کنید. مذاکرات رسمی با او از شنبه شروع می شود. پست و وظایف او در حوزه من نیست که صحبت کنم.

آذری درباره پاداش برد فولاد هم اظهار داشت: به هر حال باشگاه آیین نامه ای دارد که بر اساس آن بچه ها پاداش می گیرند. همان طور که "

:
:
:
آخرین اخبار