تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۸۹۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حالا نوبت شماست...
 نفت‌آبادان در حالی در لیگ نوزدهم نتایج خوبی کسب کرده است که بازیکنانش هنوز دریافتی نداشته‌اند.

  صنعت نفت آبادان که برای لیگ نوزدهم به دراگان اسکوچیچ سپرده شد، برخلاف تمامی فصل‌های گذشته از ابتدا، شروع موفقی در لیگ داشت. این تیم هفته به هفته مسیر موفقیت را به درستی طی کرد تا این که در پایان هفته هشتم نیز توانست از سد تیم متمول و پرستاره تراکتور عبور کند و اولین شکست تیم تبریزی را رقم بزند. نفت اکنون با پرسپولیس، قهرمان سه فصل گذشته لیگ برتر هم امتیاز است.

نفت همانند تمامی فصل‌های گذشته، کار خود را با مشکلات مالی بسیار آغاز کرد و اگر چه انتظار می‌رفت که با گذشته سه چهار هفته از لیگ برتر، مشکل مالی حل شده و پول به باشگاه برسد اما هنوز نفتی‌ها دغدغه مالی دارند و بازیکنان و کادرفنی این تیم دریافتی نداشته‌اند، به صورتی که اسکوچیچ بارها اعتراض خود را به این موضوع نشان داده و حتی در مقطعی مسئولان باشگاه را تهدید به جدایی کرد.

امروزه کمتر بازیکن و کادر فنی را می‌توان یافت که بدون دریافت پول مانند نفت آبادان این چنین با تمام وجود پا به میدان بگذارند. در همین فصل نوزدهم، یک سرمربی تا بخشی از حق‌الزحمه خود را دریافت نکرد، حاضر به حضور در نشست خبری پیش از بازی در اولین دیدار از لیگ نشد، در حالی که دراگان اسکوچیچ و شاگردانش، هشت هفته باوجود کمبودها، کاستی‌ها و بدون پول، تنها با قلب‌هایشان برای مردم آبادان بازی کرده‌اند.

حالا که نفت آبادان مسیر موفقیت خود را پیدا کرده و با نتایج درخشان خود، شور و نشاط را به سکوهای ورزشگاه قدیمی تختی این شهر برگردانده است و دوباره شعار "هلل یوس، هل یوسه" لرزه بر تن حریفان می‌اندازد، می‌طلبد که مسئولان نیز نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند. ضمن این‌که وزارت نفت باید در کمک به تیم‌های نفتی که تنها دلخوشی مردمان آن شهرها هستند، از هیچ کمکی دریغ نکند و در ابلاغیه خود مبنی بر کمک نکردن به تیم‌های نفتی که در بخش حرفه‌ای و قهرمانی فعالیت دارند، بازنگری کرده و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان نیز برای حل مشکل مالی موجود، تلاش‌های بسیاری داشته‌اند و سعی کرده‌اند با جذب اسپانسرهای مختلف، بخشی از مشکلات مالی را حل کنند ولی هزینه تیم‌داری آن قدر بالا است که شاید اندک پول رسیده از سوی اسپانسرها بیشتر خرج رفت و برگشت تیم برای بازی‌های خارج از خانه و دیگر امور شود. پس برای این‌که شعله‌های نفت همیشه روشن بماند، نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است.

اگر همین روزها پول به آبادان نرسد، ممکن است نفت به بیراهه کشیده شود و حسرت روزهای خوب بر دل مردم فوتبال دوست آبادان بماند. این نفت، با انگیزه، با غیرت و جسور بازی می‌کند و اکنون نوبت مسئولان است که به نیک پاسخ این همه تلاش را بدهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار