تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۸۹۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاهین پتانسیل بقا در لیگ را دارد/ تراکتور در آبادان غافلگیر شد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تراکتور علیرغم شکست مقابل صنعت نفت همچنان یک مدعی جدی برای قهرمانی است و آنها در آبادان غافلگیر شدند.

  هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر به جز یک بازی بین شهر خودرو و گل گهر پشت سر گذاشته شد و سپاهان علیرغم تساوی خانگی مقابل سایپا همچنان در صدر جدول باقی ماند و تراکتور دیگر تیم مدعی قهرمانی برای اولین بار در این فصل طعم شکست را چشید.

رحمان رضایی مربی پیشین تیم تراکتور تبریز   در خصوص این بازی اظهار داشت: سرخ پوشان تبریز باوجود این شکست هنوز یک مدعی بسیار جدی برای قهرمانی هستند. آنها در آبادان قبل از اینکه به تیم نفت ببازند، بازی را به فضای ورزشگاه باختند و تحت تاثیر جو ورزشگاه اولین شکست فصل را تجربه کردند.

وی اضافه کرد: از حق نگذریم تیم نفت هم تیمی بسیار منسجم است و هیچ بعید نیست آنها در پایان این فصل موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شوند.

رضایی در خصوص پیروزی پر گل پرسپولیس برابر شاهین بوشهر گفت: سرخ پوشان تهران به روزهای خوب خود بازگشته و بازیکنانش انگیزه‌های لازم را پیدا کردند. علیپور در زمان خوبی با گل زدن آشتی کرد و در یک بازی جبران چند بازی گل نزدن را کرد و می‌تواند باز هم مدعی آقای گلی باشد. 

مدافع پیشین سرخ پوشان گفت: پرسپولیس با ادامه این روند می‌تواند جایگاهش را در کورس قهرمانی تثبیت کرده و بر جذابیت رقابتهای صدر جدول اضافه کند.

کارشناس فوتبال کشور با اشاره به شکست پر گل شاهین مقابل سرخ پوشان گفت: این بازی را کامل دیدم و برای شاهین افسوس خوردم. حیف تیم شاهین است که تنها یک فصل میهمان لیگ برتر باشد.

وی اضافه کرد: شاهین به لحاظ نفری مهره‌های خوبی دارد و در صورت توجه بیشتر به راحتی می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند. بوشهر یکی از فوتبالی ترین شهرهای ایران است و ستاره‌های بوشهری زیادی در لیگ برتر و لیگ یک و حتی خارج از ایران می‌درخشند و حیف است شهری با این همه ظرفیت‌های فوتبالی و این تماشاگران عاشق نتواند تیمش را در لیگ برتر حفظ کند. 

ملی پوش سابق کشورمان گفت: امیدوارم مسئولین شهری و ورزشی بوشهر به خودشان آمده و قبل از این که خیلی دیر شود، برای کمک به این تیم آستین‌ها را بالا بزنند. 

رضایی در خاتمه با اشاره به گذراندن دوره دانش افزایی در کانون مربیان کشور ایتالیا بیان داشت: این دوره به صورت آنلاین برگزار شد و خوشبختانه توانستم با موفقیت این کلاس را که مربیان بزرگی از خود  ایتالیا هم در آن حضور داشتند را پشت سر بگذارم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار