تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۸۹۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اوج هیجان در تقابل شاگردان تارتار و نکونام
 داربی فوتبال خوزستان بین دو تیم نفت‌مسجدسلیمان و فولاد در هفته نهم لیگ برتر برگزار می‌شود و نفت آبادان نیز میهمان نساجی است.

  هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا، پنج‌شنبه به مدت دو روز برگزار می‌شود که نمایندگان خوزستان در روز نخست به میدان می‌روند.

نساجی – نفت آبادان

نفتی‌ها امسال با انگیزه‌ متفاوت در لیگ ظاهر شده‌اند، به صورتی که حتی بی‌پولی تاثیری در روند موفقیت شاگردان اسکوچیچ نداشته است و این تیم توانسته از سد حریفان قدری همچون تراکتور نیز عبور کند. عملکرد صنعت نفت در لیگ نوزدهم آن‌قدر خوب و زبانزد بوده است که حتی برخی کارشناسان این تیم را پدیده لیگ تا این‌جای رقابت‌ها می‌دانند.

نفت این هفته باید برابر نساجی قرار بگیرد که هفته گذشته بازی را به فولاد واگذار کرد و مطمئنا این هفته در دیدار خانگی به دنبال برد است و روز سختی را با حضور هواداران خود برای اسکوچیچ و شاگردانش رقم خواهد زد. اما نفت آبادان هم نشان داده که تیمی نیست که به راحتی به حریفان باج دهد و این فصل برای هر تیمی، 90 دقیقه خطرناک را رقم زده است.

آبادانی‌ها از ساعت 16:30 فردا، پنج‌شنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف نساجی می‌روند.

نفت‌مسجدسلیمان – فولاد

داربی فوتبال خوزستان در حالی بین دو تیم مسجدسلیمانی و اهوازی برگزار می‌شود که دو تیم در بهترین شرایط قرار دارند؛ نفت‌مسجدسلیمان پس از پشت سر گذاشتن لیگ کاووس‌بار هجدهم، در لیگ نوزدهم تا حدودی به ساحل امن و آرامش رسیده است و فولاد نیز پس از سال‌ها توانسته طعم شیرین سه برد متوالی را بچشد.

نفت‌مسجدسلیمان با تساوی در دیدار خارج از خانه برابر ماشین‌سازی تبریز به داربی خوزستان رسیده است. نفت که در این فصل با سیستمی دفاعی رو به روی حریفان ظاهر شده است و تاکنون به هیچ حریفی باج نداده است و بدون شکست کار خود را دنبال می‌کند، مطمئنا در بازی با فولاد نیز با چنین سیستمی به میدان خواهد رفت و نمی‌گذارد که مهاجمان فولاد به راحتی به دروازه این تیم نزدیک شوند. انگیزه تارتار و شاگردانش برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری، کار فولاد را در دابی سخت خواهد کرد.

آن سوی میدان نیز فولادی قرار دارد که در سه هفته اخیر برابر حریفان خود به برتری رسیده است و ضمن این‌که در فصل جاری در خط دفاع‌اش وضعیت مطلوبی به خود گرفته است، در خط حمله نیز شاهد اتفاقات خوشایندی در هفته‌های اخیر بوده است. این فولاد که در تلاش است، به فولاد سال‌های گذشته برگردد تا با قرار گرفتن در رده‌ای مناسب دوباره حمایت حداکثری هوادارانش را داشته باشد، مطمئنا در داربی خوزستان به دنبال کسب امتیاز است، تا ضمن حفظ روند خوب هفته‌های اخیر، هواداران خود را نیز خوشحال به خانه‌هایشان برگرداند.

با توجه به جایگاه خوب دو تیم نفت و فولاد در جدول رده‌بندی و انگیزه بازیکنان و کادرفنی این تیم‌ها برای حفظ روند خوب خود، مطمئنا این داربی یکی از جذاب‌ترین داربی‌های فوتبال خوزستان طی سال‌های اخیر خواهد بود و هواداران بسیاری را به ورزشگاه خواهد کشاند.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت 17 روز پنج‌شنبه، نهم آبان‌ماه پذیرای شاگردان نکونام است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار