تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۹۰۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دربی خوزستان با چاشنی جذابیت
دربی خوزستان بین نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در حالی فردا برگزار می‌شود که موقعیت خوب دو تیم در جدول، جذابیت این دیدار را بالاتر می‌برد.
  هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از عصر فردا با برگزاری ۵ بازی آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

دربی خوزستان در حالی از ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز می‌شود که هر دو تیم شرایط نسبتا خوبی را در این فصل تجربه می‌کنند و حداقل نسبت به دو سه فصل اخیر وضعیت بهتری دارند.

شاگردان مهدی تارتار با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارند و در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون باخت لیگ امسال هستند که این آمار نشان می‌دهد نفتی‌ها به‌راحتی به تیمی باج نمی‌دهند.

از سوی دیگر فولادی‌ها هم کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک شده و با ۱۵ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته‌اند. تیم نکونام هم در خط دفاعی انسجام خوبی نشان داده این موضوع کار را برای نفتی‌ها سخت می‌کند.

دیگر نماینده خوزستان یعنی صنعت نفت آبادان نیز از ساعت ۱۶ و ۳۰ در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود.

شاگردان اسکوچیچ که حتی می‌شود گفت در قامت یک مدعی در لیگ امسال ظاهر شده‌اند، امیدوارند با پیروزی خارج از خانه برابر حریف شمالی خود، به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار