تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۹۰۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت: نتیجه بازی عادلانه بود
 سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت گفت: معتقدم نتیجه بازی عادلانه بود اگرچه موقعیت های ما بیشتر از حریف بود.

 علی نیکبخت چهارشنبه پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، هر ۲ تیم موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان در ۲۰ دقیقه اول خیلی خوب بازی کرد گفت: در ادامه ما نبض بازی را به دست گرفتیم و پس از زدن گل، بازی را به خوبی کنترل کردیم البته می‌توانستیم در ضد حمله به گل های دیگری هم برسیم ولی موقعیت‌های خود را از دست دادیم.

سرمربی تیم سرخپوشان افزود: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم به همین جهت تمام راه های گلزنی استقلال خوزستان را بستیم و بازی خیلی منطقی ارائه دادیم.

وی در این خصوص که کادر فنی حریف معتقد بود که بازیکنان تیمش وقت کشی می کنند افزود: زمین خوردن بازیکنان ما طبیعی بود و به فکر وقت کشی نبودند. دقیقه ۹۵ بازی در حالی که توپ در اختیار ما بود گلر ما چون احساس درد داشت به روی زمین افتاد و قصد اتلاف وقت را نداشت.

نیکبخت در خصوص تصمیم داور مبنی بر پنالتی به سود حریف گفت: در بازی‌های لیگ برتر بارها دیدیم که داوران چنین توپ هایی را که به دست برخورد می کنند خطای پنالتی نمی گیرند. در این بازی توپ ابتدا به زمین خورد و سپس به دست بازیکنان ما برخورد کرد که داور اعلام پنالتی کرد. ما برای این بازی زحمت بسیاری کشیدیم اما ۲ امتیاز شیرین که می توانست به تیم ما کمک کند را از دست دادیم.

سهراب بختیاری زاده: بازیکنانمان به آرامش بیشتری نیاز دارند

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بازیکنان تیمم برای اینکه بتوانند از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند به آرامش بیشتری نیاز دارند.

به گزارش ایرنا سهراب بختیاری زاده چهارشنبه پس از تساوی تیمش مقابل سرخپوشان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، بچه های ما خیلی خوب شروع کردند و در ادامه موقعیت های زیادی از دست دادیم. من تا الان ندیده ام که یک تیم موقعیت های بیشماری خلق کند اما در گل زدن موفق نباشد.

وی با بیان اینکه خوشحالم که بازیکنانم تا لحظه آخر تلاش کردند و توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم گفت: بچه های ما به خصوص بازیکنان هجومی به تمرکز و آرامش بیشتری احتیاج دارند و ما این موضوع را به خوبی می دانیم. از فردا تلاش می‌کنیم تا در بازی های آینده از هماهنگی بهتری برخوردار باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. متاسفانه هنوز برخی از بازیکنان ما ترس بازی کردن دارند لذا باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانند بدون ترس به توپ ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه استقلال خوزستان شرایط خوبی در جدول ندارد گفت: بچه های ما ابتدا باید باور کنند که جایگاه استقلال خوزستان اینجا جدول نیست همچنین در ادامه تلاش می کنیم تا قبل از نیم فصل شرایط بهتری در جدول رده بندی داشته باشیم.

بختیاری زاده گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد که بعضا در لیگ برتر بازی کردند منتها تمرکز لازم را در زمین ندارند. انتظار داریم هواداران بیش از گذشته از ما حمایت کنند تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سرخپوشان پاکدشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار