تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۹۰۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال؛
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تساوی خانگی برابر فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر به روند امتیازگیری خود ادامه داد.

جدال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد روز پنجشنبه با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی این بازی با حاشیه‌هایی از جمله مردودشدن ۲ گل تیم نفت مسجدسلیمان و درگیری سرپرست‌های ۲ تیم همراه بود.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

* تیم فولاد با دفاع مستحکم و بهبود وضعیت تهاجمی در هفته های اخیر، خود را به جمع مدعیان رسانده و پیش از این بازی در رتبه ششم جدول قرار گرفته بود، در سمت مقابل تیم مهدی تارتار یکی از خستگی‌ناپذیرترین تیم‌های این فصل لیگ است و در لیگ و جام حذفی تاکنون عملکرد خیلی خوبی از خود به جا گذاشته و تیم هشتم جدول است.

* این ۲ تیم خوزستانی نشان دادند که در این فصل بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازند. نفت مسجدسلیمان در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون باخت این فصل هستند و فولاد  پس از هفته اول و شکست مقابل صنعت نفت، دیگر باختی متحمل نشده است. همچنین این دیدار از بابت هم‌استانی بودن هر ۲ تیم، یک دربی حساس در فوتبال خوزستان به شمار می‌رفت.

* بازیکنان تیم فولاد پیش از آغاز بازی با تاخیر وارد میدان شدند تا مشغول گرم کردن شوند که این موضوع از چشم ناظر بازی دور نماند.

 * در دقیقه ۱۸ بازی، حسین ابراهیمی موفق شد دروازه فولادی‌ها را باز کند اما کمک داور آفساید بازیکن نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد و این موضوع اعتراض کادر فنی نفت را به همراه داشت.

* بیش از پنج هزار هوادار مسجدسلیمانی از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را حمایت می‌کردند.

* حدود ۲۰۰ هوادار تیم فولاد که به مسجدسلیمان آمده بودند از ابتدا تا انتهای بازی به حمایت از تیم خود پرداختند.

* در انتهای نیمه اول فرزاد حاتمی از توپ ارسالی به خوبی استفاده کرد و دروازه فولاد را باز کرد اما داور خطای این بازیکن روی دروازه‌بان فولاد را اعلام کرد و برای دومین بار گل تیم نفت مسجدسلیمان مردود اعلام شد.

* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه خود در اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

* سرپرست‌های ۲ تیم در حالی که روی نیمکت حضور داشتند برای لحظاتی با هم درگیر شدند که این موضوع باعث شد داور بازی را متوقف کند و به هر ۲ نفر تذکر بدهد.

* در نیمه دوم این دیدار تشویق‌های پی درپی هواداران موجب زیبایی بیشتر بازی شد در حالی که هیچ یک از ۲ تیم میلی به گل زدن نداشتند.

* در دقیقه ۷۵ بازی تماشاگران، به صورت هماهنگ نور تلفن همراه خود را روشن کرده و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

* جواد نکونام در دقایق پایانی بازی با مربی نفت مسجدسلیمان درگیری لفظی داشت که با وساطت مهدی هاشمی نسب خاتمه یافت.

* پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد به سمت هواداران رفته و از آنها تشکر کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار