تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۹۰۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: اگر "مکانی" درون دروازه مسجدسلیمان نبود، ما برنده می‌شدیم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر سوشا مکانی درون دروازه نفت مسجدسلیمان نبود، قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم و برنده بازی می‌شدیم.

 جواد نکونام پس از تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهر اولین‌ها هستم. در مورد بازی هم باید بگویم که می‌دانستیم این بازی به صورتی نیست که موقعیت گل زیادی داشته باشد. بازی‌های تیم حریف را دیده بودیم. بازی های کاملا بسته و فشرده ای بودند و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد، می‌توانست به گل برسد.

وی ادامه داد: تیم‌های استقلال، تراکتور و پدیده نیز در مسجدسلیمان با حداقل موقعیت بازی کرده بودند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود و من این موضوع را به بازیکنانم گفته بودم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: اگر امروز سوشا مکانی درون دروازه نفت مسجدسلیمان نبود، قطعا سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم زیرا یک توپ‌ استثنایی را گرفت. نفت مسجدسلیمان هم یک موقعیت روی ضربه ایستگاهی داشت که می‌توانست به گل برسد. بازی کاملا بسته، فیزیکی و درگیرانه بود.  تیم‌های مدعی قهرمانی هم به اینجا آمده‌اند ولی به برتری نرسیده‌ بودند. امروز اگرچه فرزاد جعفری و وحید حیدریه را نداشتیم اما توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم و اگر سوشا مکانی نبود قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم و برنده بازی می‌شدیم.

وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مسجدسلیمانی که گفت "به دلیل حاضر نشدن در نشست خبری پیش از بازی، قصد پرسیدن سوال از شما را نداشتیم"، گفت: ما اهواز هستیم و دیشب به مسجدسلیمان رسیدیم. سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی برای نشست های خبری داشته باشد زیرا در تمام دنیا به این صورت است که نشست‌های خبری هر تیم در شهر خودش برگزار می‌شود و خدا را شکر تمام رسانه‌های ایرانی نیز در تمام شهرها نماینده دارند. به هر حال با توجه به پروازها و تاخیری که ممکن است به وجود بیاید، منِ مربی چطور می‌توانم به موقع به نشست ها برسم. ما ساعت ۱۰ شب گذشته به مسجدسلیمان رسیدیم. پس گِله‌هایی داشته باشیم که درست باشد. اگر به این صورت باشد پس ما هم الان باید گله‌مند باشیم که چرا ما تیم میهمان بودیم اما در نشست پس از بازی ابتدا تیم میزبان به نشست آمد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره دو گلی که نفت به ثمر رساند اما مردود اعلام شدند، چیست؟ عنوان کرد: دو گل به درستی مردود تشخیص داده شد.

وی درباره این که به نظر می رسد که داربی زیبا نبود نیز گفت: بازی‌هایی که در این زمین از مسجدسلیمان دیده بودیم، هیچکدام زیبا نبودند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار