تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۹۰۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش بازی فولاد و پرسپولیس؛ جدال نفس گیر سرخپوشان پایتخت و خوزستان در فولاد آرنا
سرخپوشان پایتخت و خوزستانی روز دوشنبه ۱۳ آبان در ایستگاه دهم بازی‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، درورزشگاه شهدای فولاد، درحالی به مصاف یکدیگر می روند که پیروزی هریک، آنان را تا یک قدمی صدرنشینی بالا خواهد آورد.
 هفته گذشته هر دو تیم  نتوانستند به پیروزی دست یابند و تیم فولاد خوزستان درمسجد سلیمان بانتیجه تساوی بدون گل رضایت داد و تیم پرسپولیس تهران هم بااین نتیجه مقابل میهمان خودماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی متوقف شد ودر روزی که سپاهان هم به تساوی رضایت داد، پرسپولیس نتوانست به صدر جدول نزدیک شود. دوتیم سرخپوش پایتخت وخوزستان هم اکنون باامتیازی برابر16 امتیازی به ترتیب درمکان چهارم و ششم جدول رده بندی قراردارند البته نفت آبادان با این امتیازهم به دلیل تفاضل گل بهتر پنجم است.

در این دیدار هرکدام از تیم ها برنده بازی باشند، با19 امتیاز میتوانندبه صدر جدول نزدیک شوند وخود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح خواهند کرد. هدفی که در ذهن دو سرمربی قرار دارد و دو تیم با انگیزه پیروزی پا به میدان می‌گذارند.

شاگردان کالدرون که فصل گذشته هم قهرمان لیگ برتر شده بودند و قهرمانی خود راکامل کرده اند، برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز شکست فولاد ندارند. تیم فولاد خوزستان هم سه فصل است که به صدر جدول نزدیک نشده است و یاران نکونام با انگیزه، امیدوارهستند باحمایت و کمک هوادارانشان پرسپولیس را دراهواز زمین گیر کنند. اکنون باید دید  شاگردان کالدرون یا نکونام،کدام یک می‌خواهند ازهفته دهم به صدر جدول برسند.

آخرین بازی رسمی دوتیم سال گذشته در مسابقات لیگ برتر در اهواز برگزار شد که تیم فولاد با سرمربی گری افشین قطبی با نتیجه یک برصفر به پیروزی رسید. تیم فولاد خوزستان هم اکنون از 9 بازی انجام شده صاحب 4 برد 4 تساوی و یک شکست هستند. تیم پرسپولیس نیز با گذشت 9 هفته از مسابقات 5 بار به پیروزی دست یافته  و یک بار به تساوی رضایت داده و 3 بارمتحمل شکست شده است.

شاگردان نکونام تاکنون 7 بارموفق به گلزنی شدند و 4 بار ازسوی حریفان گل دریافت نموده اند درمقابل سرخپوشان پایتخت 10گل به ثمر رساندند و 5 گل دریافت کرده اند. در تیم فولاد خوزستان عبدالله زاده وایوب والی با دو گل زده بهترین گلزنان این تیم هستند و در تیم پرسپولیس علی علیپور با3گل زده بهترین گلزن است. 

این دیدار  همانند بازی سپاهان و تراکتورسازی از مهم ترین بازی های هفته دهم نام گرفته دیداری که پیش بینی می شود که استقبال خوبی ازاین بازی ازسوی هواداران خوزستانی بشود. گفتنی است دیدار حساس دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران دوشنبه 13 آبان در ورزشگاه زیبای آرنا فولادخوزستان راس ساعت 17:45 برگزار می‌شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار