تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۹۰۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکانات ووشو خوزستان متناسب با استعدادها نیست
بانوی ووشوکار خوزستانی امکانات این رشته را در استان متناسب با استعدادها نمی‌داند.

نرگس نیری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت ووشو خوزستان، اظهار کرد: ووشو در حال حاضر علاقه‌مندان بسیاری در خوزستان دارد و شرایط این رشته خوب است. البته ما ووشوکاران از نظر مالی از طرف ارگانی حمایت نمی‌شویم و همین موضوع، کمی شرایط را برای ورزشکاران از جمله خود من که در آستانه حضور در اردوی تیم‌ملی هستم، سخت کرده است.

این بانوی سانداکار خوزستانی بیان کرد: اخیرا جلسه‌ای با رییس جدید هیات ووشو خوزستان داشتیم که در این جلسه ایده‌ها و نظرات‌مان را برای پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در استان مطرح کردیم. اگر این موارد عملی شوند، مطمئنا به نفع تمام ووشوکاران خوزستانی خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود امکانات در این رشته نیز گفت: با توجه به اهداف‌مان، امکانات سالن‌های ورزشی متناسب با استعدادهای خوزستانی نیست و امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به ووشو خوزستان و رفع کمبودها داشته باشند. البته با وجود همین کمبودها برخی مربیان توانسته‌اند پایگاه‌های خوبی را برای این رشته در سالن‌ها آماده کنند.

نیری عنوان کرد: اگر می‌خواهیم ووشو خوزستان همچون سال‌های گذشته مدال‌های بسیاری در کشور کسب کند و دارای چندین ملی‌پوش باشد، باید به آن توجه شود و این رشته در سراسر استان توسعه و گسترش پیدا کند. هر چقدر مسئولان بتوانند این رشته را در مسیر رشد قرار دهند، مطمئنا استعدادهای زیادی به ووشو خوزستان معرفی می‌شوند و همین ووشوکاران می‌توانند آینده این رشته را بسازند.

وی گفت: استعدادهای ووشو خوزستان بسیار هستند و برای ملی‌پوش شدن و حضور در میادین بین‌المللی، نیازمند نگاه و توجه مسئولان ورزش خوزستان هستند. حیف است که به این رشته توجه نشود زیرا ما می‌توانیم روزهای خوبی برای ووشو استان رقم بزنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار