تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۹۰۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات پینگ پنگ تور کشور به زودی درخوزستان برگزار می‌شود
رئیس هیات پینگ پنگ استان خوزستان گفت: مسابقات پینگ پنگ تورکشوربه زودی دراستان خوزستان برگزار و این میزبانی برای ما یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.
  منصور میرزایی رئیس هیات پینگ پنگ استان خوزستان از برگزاری مسابقات تور کشوری در استان خوزستان در دو رده بزرگسالان و جوانان در شهرستانهای ماهشهر و آبادان در آینده خبرداد و اظهار داشت: اساس کار ما در بخش پایه است و فعلا اردوی آمادگی پایه در دو بخش دختران و پسران درحال برگزاری است.

وی افزود: در شهرستان ماهشهر اردوی آمادگی پسران را داریم  و در شهرستان آبادان اردوی آمادگی دختران درحال برگزاری است که هدف از برگزاری این اردوها ارتقاسطح کیفی بازیکنان است.

رئیس هیئت پینگ پونگ خوزستان از برگزاری مسابقات تور کشور در این استان خبرداد و گفت: در آذرماه شهرستان ماهشهر میزبان مسابقات تور کشور در رده جوانان است و تیم‌های مختلف ازسراسر کشور در رده جوانان باهم رقابت می‌کنند همچنین دی‌ماه در آبادان مسابقات تور کشور در رده بزرگسالان برگزار می‌شود که هدف اصلی این مسابقات راه یابی نفرات برتر به تیم ملی است. 

وی در ادامه یاداور شد: وضعیت کنونی این هیات مناسب  بوده و تیم های پترو شیمی بندرامام و پالایش نفت ابادان دو تیم خوزستانی درلیگ برترحضور دارند.  همچنین درخصوص ملی پوشان، افشین نوروزی در تیم ملی 5نفره بزرگسالان حضوردارد.  

میرزایی درپایان گفت: جادارد از هیات‌های شهرستانها تشکر و قدردانی کنم چرا که باقدرت وتلاش بیشتر درحال همکاری هستند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار