تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۰۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خبر داد:
ثبت نام دوره آموزشی GIZ از طریق درگاه خدمات الكترونيك سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: صنعتگران خوزستانی که تمایل به شرکت در دوره آموزشی GIZ را دارند از طریق درگاه خدمات الكترونيك سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران ثبت نام کنند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان "اخلاق محمدیان" در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مدیران صنایع کوچک ایران با همکاری مؤسسه  GIZ  کشور آلمان برگزار می شود گفت: این اقدام براساس تفاهم نامه سازمان صنایع کوچک ایران با وزارت اقتصاد و انرژی آلمان انجام شده است تا دوره‌های آموزشی و توسعه همکاری‌های صنایع کوچک ایران و آلمان برگزار شود. 
وی هدف اصلی از برگزاری این دوره‌های آموزشی را یافتن شریک کاری در حوزه تولید مشترک متناسب با نیاز روز و توسعه بازارهای فروش خارجی اعلام کرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از مهمترین شرایط انتخاب صنعتگران برای معرفی به این دوره‌ها را داشتن برنامه توسعه فعالیت کسب و کار و توانایی لازم برای اجرای طرح‌های توسعه در واحد صنعتی، تمایل به همکاری با شرکت‌های آلمانی در افق برنامه‌های واحد صنعتی، تسلط به زبان انگلیسی، آشنایی کامل با مسائل فنی و داشتن اختیار تصمیم گیری لازم برای امور واحد صنعتی اعلام کرد. 
محمدیان افزود: متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در دوره آموزشی GIZ به درگاه خدمات الكترونيك سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران به آدرس http://eservice.isipo.ir/ مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: صنعتگران خوزستانی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه کنند.
:
:
:
آخرین اخبار