تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۹۰۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان انجام شد؛
رونمایی از سایت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان از سایت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز رونمایی شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "اخلاق محمدیان" در چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان از سایت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز رونمایی کرد و گفت: این مرکز در سال 1395 به منظور ايجاد امکانات مناسب جهت استقرار ارائه کنندگان خدمات کسب و کار در زمينه هاي مختلف نظير فني و مهندسي، فناوري، مديريتي، مالي و حقوقي، بازاريابي، آموزشي و... احداث شد.
وی اظهار داشت: در اين مرکز علاوه بر بهره مندي مشاوران از فضاي فيزيکي مناسب جهت دفتر کار، استفاده از امکانات مشترک سخت افزاری و نرم افزاری نظير سالن آمفی تئاتر و کنفرانس، کلاس هاي آموزشي ، نمایشگاه محصولات، اینترنت، کافوی فیبر نوری مخابرات، فضای سبز، پارکینگ و ... وجود دارد .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز در 4 طبقه به مساحت 15 هزار و 500 مترمربع احداث شده است و در حال حاضر 31 دفتر در این مرکز مستقر می باشند. 
محمدیان از جمله ویژگی های این مرکز را  ايجاد فضاي مناسب کاري براي شرکتهاي ارايه کننده خدمات تخصصي مورد نياز کسب و کارهاي توليدي، هم جواري با کسب و کارهاي توليدي مستقر در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز ، زيرساخت هاي تاسيساتي و ارتباطاتي مناسب، دسترسي مناسب به اتوبان ، فرودگاه ، راه آهن و ... .عنوان کرد.
گفتنی است سایت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز به آدرس Btsc.khiec.ir هم اکنون در دسترس می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار