تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۹۰۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال الکترونیکی گازبها و خوداظهاری دردست اقدام است
رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: ارسال الکترونیکی گازبها و خوداظهاری در دست اقدام است تا مشترکان بدون مراجعه مامور ، خود با اعلام رقم کنتور امکان استعلام میزان گازبها را داشته باشند.

به گزارش ایرنا علی طیبی شامگاه دوشنبه در حاشیه نمایشگاه الکامپ در نشست رسانه‌ای خوزستان اظهار داشت: شرکت گاز خوزستان در نمایشگاه الکامپ امسال در چهار محور در حوزه خدمات الکترونیک ، محصولات خود را ارائه داد.

وی افزود: خدمات مکان محور بر پایه اطلاعات میدانی تمامی ایستگاه ها و شبکه های گاز برای تبادل اطلاعات بر مبنای جی آی س از طریق پنجره واحد شهرداری ارائه می شود و تمامی نقشه ها و شبکه های گازی نیز به صورت دیجیتالی در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: همچنین در دفاتر خدمات پیشخوان امکان دریافت خدمات صورت حساب گازبها، پرداخت و اعلام رقم کنتور به مشترکان وجود دارد.

وی بیان کرد: سامانه های تلفن گویای این شرکت نیز در راستای خدمات غیر حضوری در بین سایر شرکت های استانی و سازمان های خدمات رسان خوزستان پیشرو بوده و از طریق تلفن ۳۱۹۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۴۰۰ به مشترکان خدمات ارائه می دهند.

طیبی تصریح کرد: همچنین این شرکت امکان ارائه خدمات مربوط به دریافت، پرداخت صورت حساب، اعلام رقم کنتور را از طریق این سامانه ها به مشترکان در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: در راستای حفظ محیط زیست و ارائه خدمات برخط به مشترکان نیز شرکت گاز حدود ۹۰ درصد شماره های همراه مشترکان را جمع آوری کرده و در همان لحظه ای که مأمور کنتورخوان برای قرائت کنتور و رقم آن مراجعه می کند، قبض روی شماره همراه مشترکان پیامک می شود.

وی افزود: این شرکت به صورت خود محور درگاه هایی را نیز در راستای ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان برقرار کرده و از طریق دفاتر پیشخوان نیز امکان ارائه خدمات وجود دارد.

طیبی اظهار داشت : تمامی اطلاعاتی که مربوط به شرکت گاز خوزستان است ، در سامانه های مربوطه طراحی شده و از طریق وب سرویس به شهرداری و استانداری به صورت یکپارچه خدماتی ارائه می شود.

وی ادامه داد: برای هوشمندسازی کنتورها نیز طرحی ارائه شده تا در کلانشهر اهواز یک سری از مشترکان به صورت پایلوت مجری باشند و قرائت از راه دور انجام شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار