تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۹۰۳۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رویکرد دشمن تحمیل اهداف پلید با عملیات روانی است
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: امروز رویکرد دشمن این است که با عملیات روانی و تبلیغات بتوانند اهداف پلید خود را بر ملت‌ها به ویژه ایران تحمیل کنند اما با انسجام و آگاه‌سازی توسط همه رسانه‌ها بتوان راه‌های نفوذ دشمن را می‌توان سد کرد.
سردار سرتیپ حسن شاهوارپور اظهار داشت: یوم الله 13 آبان سالروز استکبارستیزی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکای جنایتکار که توانست در حضور مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در سال‌های 57، 58 و 59 ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: ملت ایران، آمریکا را نسبت به توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و دارد را متوقف کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان افزود: ملت ایران اعم از نوجوانان، جوانان ایستادگی و مقاومت کردند و این حرکت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار انجام شد که به دنبال بازگشت این ملت به دوران قبل از سال 57 است اما باحضور، هوشیاری، اقدامات ملت، رهبری امام انقلاب، دانش‌آموزان و دانشجویان اقدامات دشمن را متوقف کنیم.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 خاطرنشان کرد: این تسخیر به عنوان نقطه عطفی در برابر مبارزات ملت ایران شد که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

سردار سرتیپ شاهوارپور به ضرورت استمرار استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی در دوران کنونی اشاره و بیان کرد: استقلال، عزت و شرف در گرو این است که زیر سلطه استکبار جهانی نرویم، مستقل و به عنوان ملتی بزرگ که همواره در منطقه و جهان سرافراز بوده و عزت خود را نشان داده، بتوانیم در همه حوزه‌ها مستقل باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: استکبار جهانی باتوجه به رویکردهای گذشته در جنگ‌های سخت با لشکرکشی و اعزام ناوها و تهدیدهای حوزه سخت به دنبال ترساندن ملت‌ها بود اما امروزه همه ملت‌ها می‌دانند که آمریکا تبل توخالی است.

وی ادامه داد: بعداز اتفاقات در منطقه نظیر افغانستان، عراق، سوریه و دیگر نقاط همه دنیا فهمیدند که آمریکا در حوزه سخت و لشکرکشی شکست خورده است و خودشان نیز اعتراف کرده‌اند که 7 تریلیون دلار هزینه شده و نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

سردار سرتیپ شاهوارپور بیان کرد: امروز رویکرد دشمن این است که با هیاهو، عملیات روانی و تبلیغات بتوانند اهداف پلید خود را بر ملت‌ها به ویژه ایران تحمیل کنند اما با انسجام، وحدت و یکدلی، آگاه‌سازی توسط همه رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، فضای مجازی و همسو بتوان راه‌های نفوذ دشمن را سد کنیم و دشمن را در این بخش هم کاملا ناامید کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: یکی از موضوع‌های مهم این است که نوجوانان و جوانان باید به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در حوزه باورهای خودی، استقلال و ایستادگی در برابر اهداف پلید دشمن گوش دهند.

وی ادامه داد: همه باید این مسیر نورانی را با هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب ادامه دهیم تا دشمن به اهداف پلید خود نرسد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار