تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۹۰۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی به دنبال تحریف مبارزه با استکبار جهانی هستند
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ظلم و ستم‌های آمریکایی‌ها در حوزه‌های مختلف و تهدیدهای فعلی در زمینه جنگ نرم از نظر ملی استکبارستیزی را موجه می‌کند.
حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار با اشاره به یوم الله 13 آبان ماه اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی یک موضوع سیاسی نیست بلکه مسأله‌ای ایدئولوژیک و راهبردی در نظام مقدس اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که مبارزه با استکبار جهانی و طاغوت با مصداق آمریکا جزء ذات دین اسلام است، بیان کرد: هر پیامبر دو مأموریت برای امت خود دارد که نخست دعوت به معبودیت الله و دیگری مبارزه با طاغوت است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «وَلَقَد بَعَثنا فی كُلِّ أُمَّةٍ رَسولًا أَنِ اعبُدُوا اللَّهَ وَاجتَنِبُوا الطّاغوتَ»، ادامه داد: در هر زمانی پیامبری حضور دارد که از جمله آنها دعوت به مبارزه با طاغوت است.

حجت الاسلام رستگار به مبارزه با استکبار جهانی در کلام پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) اشاره و افزود: دنیای استکبار با محوریت آمریکا امروزه بلاهای بسیاری بر سر دنیا آورده است. علاوه بر بُعد دینی و راهبردی، آمریکایی‌ها دشمنی‌های فراوانی با ملت ایران انجام داده‌اند و ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که برخی به صورت پنهان دنبال تحریف مبارزه با استکبار جهانی هستند، خاطرنشان کرد: ظلم و ستم آمریکایی‌ها به ملت ایران ریشه در تاریخ دارد به عنوان مثال کودتای 28 مرداد به دست آمریکایی‌ها و پول آنها ایجاد شده بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ظلم و ستم‌های آمریکایی‌ها در حوزه‌های مختلف و تهدیدهای فعلی در زمینه جنگ نرم از نظر ملی استکبارستیزی را موجه می‌کند.

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: از نظر فکری و عقلانی براین باور هستیم که امروز بزرگ‌ترین جهاد مبارزه با استکبار جهانی است که مصداق آن آمریکای جنایتکار است و امروزه شاهد دستاوردهای بزرگی در زمینه‌های مختلفی بوده‌ایم.

وی با اشاره به راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه، گفت: ملت ایران به ویژه مردم خوزستان باحضور در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده بار دیگر مبارزه با استکبار جهانی را به جهانیان اعلام می‌کنند.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار