تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۹۰۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۳ آبان یک جریان مردمی است و باید مردمی باقی بماند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: واقعه ۱۳ آبان جریان، تسخیر لانه جاسوسی و حرکتی که دانش آموزان انجام دادند یک جریان مردمی بوده است و باید مردمی باقی بماند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبادان مردم اهواز اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار و در رأس آن آمریکا است. ایادی و نوکران آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی جزو گروهی بودند که مبارزه آنها به عنوان آرمان انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: مبارزه با آنها وجهه همت انقلاب اسلامی و شاخص در این انقلاب شد و اگر گروه، حزب و جریانی علم مبارزه با آنها را بلند نکند، آن گروه برای ما محل تأمل می شود.

نبی زاده با بیان این که راهپیمایی روز ۱۳ آبان نیز مظهر اتفاق نظر و مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار کرد: ۱۳ آبان جریان مردمی است و تسخیر لانه جاسوسی یک جریان مردمی بوده و حرکتی که دانش آموزان انجام دادند یک جریان مردمی بوده و مسئولان باید تلاش کنند این جریان ها مردمی باقی بمانند و همینطور مردمی ادامه داشته باشند.

وی افزود: وظیفه اصلی مسئولان فراهم کردن زمینه حضور مردم است و در زمان راهپیمایی هر کاری دارند باید رها کرده و مثل مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کنند چرا که مسئولان هم باید جزو امت حزب اله باشند و در راهپیمایی شرکت کنند.

نبی زاده اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و نسلی هستند که بناست در آینده این کشور را بسازند و این روز متعلق به آنهاست و باید در آموزش و پرورش اتفاقی بیفتد که دانش آموزان این روز را به عنوان روز خود، مطالبه کنند و خواستار شرکت در این راهپیمایی باشند.

وی با بیان این که باید سهم دانش آموزان را در این راهپیمایی بیشتر کنیم، گفت: حداقل بخشی از شعارها نیز باید در سطح فکر و فهم دانش آموزان باشد و برنامه ها و سخنرانی هایی که در راهپیمایی ها انتخاب می شود نیز باید بر همین اساس در حد درک و فهم دانش آموزان باشد.

نبی زاده ادامه داد: اساسا باید تلاش کنیم که این راهیپمایی را و حتی اداره امورات مربوط به آن را کم کم به دست دانش آموزان بسپاریم که این کار را از خود بدانند .


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار