تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۹۰۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات فرصتی برای افزایش روحیه امید در جامعه است
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی برای اتحاد و انسجام و افزایش روحیه امید در جامعه است.

 محمد حیدری روز دوشنبه در آیین معرفی شهردار شهر میانرود در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول افزود: شوراها، شهرداران، بخشداران و دهیاران باید درنهایت بی‌طرفی و جانبداری، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند.
وی بی‌طرفی مسئولان در انتخابات را عامل تقویت استوانه های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امنیت انتخابات نیز باید حفظ شود لذا از مسئولان انتظار می رود در تعاملات اجتماعی از کلیدواژه‌های مناسب استفاده کنند زیرا هر حرف و کلیدواژه‌ای بر رفتار و واکنش مردم تاثیر خواهد داشت.
وی افزود: فردی که وارد مجلس می‌شود باید با تلاش شبانه‌روزی، رضایت مردم را جلب کند زیرا هیچ اشتباه و کوتاهی از دید مردم پنهان نمی‌ماند؛ مردم در پرتو قانون اساسی به این درجه از آگاهی و بصیرت رسیده‌اند که خود می‌توانند تصمیم بگیرند و شرایط جدیدی خلق کنند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مسئولان باید آگاه باشند و همه تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند در غیراینصورت مردم آنها را تغییر خواهند داد. 
وی به مسئولان دزفول توصیه کرد از کلیدواژه های همبستگی، اتحاد، وحدت، پرهیز از تحقیر و قومیت‌گرایی استفاده کنند زیرا مسئولان به صورت شرعی و قانونی حق ندارند به موضوعات اختلاف‌برانگیز دامن بزنند.
حیدری بیان کرد: باید درنقطه مقابل دشمن ایستاد زیرا همراهی با گفتمان رسانه‌ای دشمن به مجموعه حاکمیت ضربه می‌زند و موجب جنگ روانی می‌شود.
وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر کرد و گفت: مردم دزفول همچون سالهای گذشته ولایتمداری و تبعیت‌پذیری خود از رهبر انقلاب را نشان دادند؛ حضور باشکوه و بانشاط دانش آموزان و دانشجویان در کنار سایر اقشار در این راهپیمایی مایه مباهات است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه مسئولیت مدیران با افزایش حضور مردم در صحنه بیشتر می شود، افزود: نمایندگان مردم در مجلس و شوراها نباید فراموش کنند که قدرت و توانمندی آنها ریشه در حمایت مردم دارد زیرا مردم به آنها مشروعیت و قدرت داده اند.
وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس و شوراها فرصت برگشت به گذشته و جبران خدمت ندارند لذا باید از فرصت‌ها برای جلب رضایت مردم استفاده کنند.
علیرضا کرم زاده در این آیین به عنوان شهردار شهر میانرود از توابع بخش مرکزی دزفول معرفی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار