تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۹۰۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در گردهمایی مدیران عامل شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی خوزستان مطرح شد؛
اجرای 128 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 260 میلیارد ریال

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: امسال 128 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 260 میلیارد ریال در استان در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "اخلاق محمدیان" در گردهمایی مدیران عامل شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی خوزستان که در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز برگزار شد با اشاره به اینکه امسال 128 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و 260 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال انجام است اظهار داشت: در چند سال گذشته در زمینه جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین رشد خوبی در استان داشته ایم.
وی گفت: 3 هزار و 145 فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است که از این تعداد یک هزار و 598 قرارداد به بهره برداری رسیده و یک هزار و 66 واحد تولیدی هم اکنون با اشتغال بیش از 15 هزار نفر فعال می باشند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: در شهرکها و نواحی صنعتی استان 522 واحد صنعتی راکد شناسایی شده است که در سال گذشته 23 واحد تولیدی و از ابتدای سال جاری تا کنون 19 واحد را توانستیم به چرخه تولید بازگردانیم.
محمدیان بیان داشت: با اجرای پروژه های متعدد عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد زیرساخت  شهرکهای صنعتی را به نحو مطلوب برای جذب سرمایه گذار و ارائه خدمات بهتر به واحدهای صنعتی آماده کنیم.
وی بر دقت و نظارت در نگهداری از زیر ساخت ها در شهرکهای صنعتی توسط شرکتهای خدماتی تاکید کرد و گفت: به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی در زمان وقوع بحران، تمام تاسیسات و امکانات درون شهرکهای صنعتی بیمه شده اند.
محمدیان با اشاره به اینکه در ابتدای سال 45 روز سیلابی در استان داشته ایم و با همکاری همه واحدهای صنعتی توانستیم بحران راپشت سر بگذاریم؛ خواستار آمادگی شرکتهای خدماتی برای مقابله با بحران های احتمالی و ورود سیلاب به شهرکهای صنعتی شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ادامه داد: شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی خوزستان هشدارهای ستاد بحران را جدی بگیرند و به واحدهای تولیدی زیر مجموعه خود منعکس کنند.
وی اظهار داشت: کمیته پیشگیری از بحران در شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان تشکیل شده است و در حال رفع موارد خطر آفرین در شهرکها و نواحی صنعتی است.
محمدیان از حسن همکاری و همدلی مدیران عامل و اعضای شرکت خدماتی شهرکهای صنعتی خوزستان در ارائه خدمات به صاحبان صنایع تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه جلسه پرسش و پاسخ و تبادل نظر با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، مدیران عامل شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی استان و مدیران شهرکهای صنعتی و جمعی از صنعتگران برگزار شد.
بر اساس این گزارش در استان خوزستان 73 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که  اداره امور و نگهداری 12 شهرک صنعتی به شرکتهای خدماتی واگذار شده است.
گفتنی است بر اساس اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی و بهبود مشارکت بخش خصوصی در اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تعامل با صاحبان صنایع انجام می‌شود . شرکت‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی با تشکیل هیات موسس و برگزاری انتخابات از جمع واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک انتخاب می‌شوند و در اداره امور و نگهداری شهرک‌های صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان همکاری می‌کنند.
:
:
:
آخرین اخبار