تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۰۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه فولاد:
فرهنگ هوادار خوزستان فوق‌العاده است
  مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: فرهنگ هوادار خوزستان فوق‌العاده است و در جریان بازی با پرسپولیس هیچ مشکل خاصی با وجود حضور ۲۵ هزار تماشاگر پیش نیامد.

 سعید آذری دوشنبه شب بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد موظف هستم از هواداران به خاطر این نتیجه عذرخواهی کنم ولی آنها خودشان دیدند که بچه‌های ما تلاش‌شان را کردند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد یک مسابقه متعادل بودیم و فکر می‌کنم سهم ۲ تیم یک امتیاز بود گفت: بازیکنان ما تا حد توان در این مسابقه جنگیدند ولی برگ برنده امشب، تماشاگران ما بودند. 

آذری افزود: بعد از سال‌ها ۹۰ درصد جایگاه ورزشگاه به هواداران خوزستانی تعلق گرفت و این یک نقطه مثبت برای ما است. بعضی مواقع در فوتبال حوادث باعث میشود تا یک تیم برنده شود و من تصور می‌کنم لغزندگی زمین و اینکه توپ به دست بازیکنان ما خورد و باعث شد تا پرسپولیس برنده شود.

مدیرعامل فولاد گفت: از این حوادث برای هر کسی اتفاق می‌افتد. از جواد نکونام و بازیکنان فولاد ممنون هستم. مطمئن هستم تیم نکونام به روزهای خوبش نزدیک می‌شود.

آذری در خصوص شکایتی که از شکاری صورت گرفته افزود: در مورد شکاری باید ذوب‌آهنی‌ها صحبت کنند ولی من این پرونده را دنبال کرده بودم و از جریاناتش باخبرم اما اجازه دهید باشگاه ذوب‌آهن خودش در این مورد صحبت کند. 

وی گفت: از زمانی که به اینجا آمدیم، جلساتی زیادی برگزار کردیم و  بارها گفتیم که فلسفه فوتبال، فلسفه دوستی و رفاقت است. من این پیروزی را به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

گفتنی است در پایان بازی تیم های فولاد و پرسپولیس شیشه ماشین یکی از هواداران فولاد شکسته شد.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار