تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۹۰۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیچ نسخه‌ای برای جدایی مردم و تیم صنعت نفت در آبادان وجود ندارد
  فرماندار آبادان در دیدار با وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه زندگی مردم آبادان با نفت سرشته شده گفت: سرنوشت ما با نفت گره‌خورده و نمی‌شود نسخه جدایی برای نفت و مردم آبادان داشته باشیم.

  عصر دیروز و در آستانه دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، سید زین‌العابدین موسوی با همراهی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با سفر به تهران ضمن دیدار و گفتگو با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به تشریح موقعیت آبادان و ورزش این شهر پرداخت و خواهان حمایت وزارت نفت از تیم‌های ورزشی و همچنین رسیدگی به وضعیت عمرانی آبادان شد.

وی با قدردانی از طرفداران ورزش به‌ویژه فوتبال دوستان آبادانی افزود: هواداران صنعت نفت در سطح کشور هواداران ویژه‌ای هستند. آنها با تعصب و مرامی که دارند با تیم صنعت نفت نفس می‌کشند لذا اجازه ندهید تیم ما به حاشیه برود، بنده از شما می‌خواهم به تیمی که با رشادت بازیکنان و تشویق هواداران اکنون بالاتر از بسیاری از تیم‌های متمول ایستاده با دستور ویژه‌تان کمک خاص کنید.

وی خطاب به وزیر نفت اظهار کرد: اگر قصد دارید به تیم صنعت نفت کمک کنید اکنون این قول را به بنده بدهید  تا با این خبر خوش به هتل محل استقرار تیم صنعت نفت بروم و گرنه راهی فرودگاه خواهم شد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تأثیر دوجانبه مردم و پالایشگاه آبادان بر یکدیگر تصریح کرد: آبادان حق دارد و شایسته و لازم است که از حمایت‌های نفت برخوردار باشد.

موسوی یادآور شد: هوای استنشاقی ما نفتی است و ما هوای آلوده نفتی و گازی تنفس می‌کنیم، خیابان‌های ما در اختیار پالایشگاه و پتروشیمی است و لذا انتظار داریم در راستای توجه ویژه به عمران شهر آبادان از سوی وزارت نفت دستوراتی صادر شود.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان ضمن برشمردن قوانین سرزمینی مناطق آزاد تصریح کرد: در منطقه‌ای هستیم که قانون خاص منطقه آزاد وجود دارد و لذا آبادان را مشمول قوانین خاص منطقه آزاد بدانید نه قوانین عام، مردم ما هشت سال جنگ را تحمل کردند و هنوز چشم انتظار بازسازی زیرساخت‌های شهرشان هستند، بایستی نفت به بازسازی زیرساخت‌های آبادان کمک کند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار