تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۹۰۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمیدیه سیستم دفع فاضلاب ندارد
سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با بیان اینکه کل شهرحمیدیه سیستم دفع فاضلاب ندارد، گفت: به گفته مدیریت آبفا حمیدیه اجرای شبکه فاضلاب حمیدیه به اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان نیاز دارد.
حمیدیه سیستم دفع فاضلاب ندارد

شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه،  با انتقاد از عدم توجه اداره آب و فاضلاب اهواز به شهر حمیدیه، اظهار کرد: اداره آبفا حمیدیه با کمترین امکانات در زیرمجموعه آب و فاضلاب اهواز قرار گرفته در حالی که هیچ‌گونه توجهی  به مشکلات آب و فاضلاب  صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به جمعیت 21 هزار نفری حمیدیه، گفت: وسعت این شهر به اندازه یکی از مناطق شهر اهواز است اما سیستم دفع فاضلاب  ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با بیان اینکه کل شهرحمیدیه سیستم دفع فاضلاب ندارد و در فصل زمستان و زمان بارندگی مردم با مشکل مواجه می‌شوند، عنوان کرد: به گفته  مدیریت آبفا حمیدیه  اجرای شبکه فاضلاب حمیدیه به  اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان نیاز دارد.

هاشمی با اشاره به معضلاب زیست محیطی محیطی و بهداشتی فاضلاب گفت: نبود سیستم دفع فاضلاب و رها شدن فاضلاب در برخی مناطق شهر  سبب ایجاد بیماری‌های مانند اسهال روده ای و... شده است.

  مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود یک سامانه بارشی در هفته آینده خبر داد و گفت: فعلا مدل‌ها بارش‌های سیلابی را نشان نمی‌دهند.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: از اواخر وقت روز سه‌شنبه هفته آینده یک سامانه بارشی وارد خوزستان خواهد شد.

وی افزود: فعلا خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش این سامانه بیشتر مناطق جنوبی خوزستان را در بر می‌گیرد. همچنین بارش این سامانه متوسط پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه استان خوزستان هفته آینده بارش‌های سیلابی خواهد داشت، تصریح کرد: فعلا مدل‌ها چنین چیزی را نشان نمی‌دهند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: تا زمان ورود سامانه بارشی در هفته آینده نیز تنها ممکن است شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار