تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۹۰۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت ها تاثیری بر رفع نیازهای فولاد اکسین ایجاد نمی کند

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مقارن ساعت ۲۰ روز جاری خط نورد تولید ورق های عریض فولادی شرکت فولاد اکسین که طبق برنامه ریزی ۱۵ روزه جهت انجام تعمیرات سالانه با تلاش و همت تمامی کارکنان شرکت و توجه ویژه مدیرعامل شرکت در تامین متریال مورد نیاز خط تولید راه اندازی شد.

در حالیکه پیش از این در سالهای گذشته دو بار اورهال انجام شده بود که یکی بدلیل شکستن یکی از محورهای اصلی نورد و دیگری بدلیل کمبود مواد اولیه شرکت اجبارا اورهال را صورت داده بود در حالی که این تعمیرات اساسی طی یک دهه عمر شرکت فولاد اکسین برای اولین بار بصورت برنامه ریزی انجام شد در حالی انجام شد که بنا بر شرایط فعلی کشور دسترسی به تامین برخی قطعات، تجهیزات و کارشناسان خارجی، بعضاً با مشکل و یا غیر ممکن بوده است.
از این رو متخصصان فولاد اکسین خوزستان این عملیات را به صورت کاملاً بومی انجام داده و تمامی مقادیر پارامترهای نوردی( مقادیر در گزارشات بعد ارائه می شود)نسبت به راه اندازی کارخانه توسط شرکت دانیلی بالاتر بوده و تجهیزات نورد در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفتند. لازم بذکر است در این تعمیرات برای اولین بار تجهیزات حساس و فوق سنگینی مانند جک های هیدرولیک دمونتاژ و تعمیر شدند که نمونه این تجهیزات فقط در چند کارخانه نوردی در دنیا موجود بوده است.

تعمیرات سالانه خط تولید این شرکت از ۲۸ مهرماه سال جاری آغاز و پس از ۱۵ روز طبق برنامه پیش بینی شده به اتمام رسید و شرکت فولاد اکسین خوزستان عملاً انجام تولیدات خود را از عصر روز جاری از سر گرفت و در روزهای آتی محصولات خود را روانه بازار می نماید.

 

:
:
:
آخرین اخبار