تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۹۰۴۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح جمع‌آوری متکدیان در آبادان اجرا شد
  معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح این شهر خبر داد و گفت:تاکنون ۱۰۰ متکدی حرفه‌ای در سطح شهر آبادان شناسایی شده‌است.

حسین خلف دریس سه شنبه اظهار داشت:با اجرای این طرح تاکنون تعداد  ۳۵ نفر که در سطح بازار و اماکن پرتردد آبادان اقدام به تکدی گری می کردند جمع آوری شدند که از این تعداد ۲۰ نفرشان زن هست.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: گزارش های متعددی از سوی شهروندان مبنی بر افزایش تعداد متکدیان و مزاحمت هایی که این افراد برای مردم ایجاد کرده اند ، دریافت می شود به همین منظور در تلاش هستیم فضای نا امنی برای متکدیان به وجود آوریم تا آمار این افراد در آبادان کاهش یابد.

خلف دریس تصریح کرد: کار برخورد با متکدیان و جمع آوری افرادی که مزاحمت هایی از این قبیل برای مردم و شهروندان ایجاد می کنند تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: ۸۰ درصد متکدیان در سطح شهر آبادان غیر بومی هستند و اکثر آنها از شهرهای شیراز، بوشهر و کرمانشاه می باشند، متکدیان غیر بومی پس از جمع آوری به شهرهای خود برگردانده می شوند.

خلف دریس گفت: در بین متکدیان شناسایی شده تعدادی کودک کار نیز مشاهده شده است که پس از جمع آوری به بهزیستی تحویل داده می شوند.

تکدی گری از معضلاتی است که همواره ذهن برنامه ریزان و تصمیم گیران حوزه های اجتماعی، اقتصادی ، انتظامی و قضایی را به خود معطوف ساخته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار