تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۹۰۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) دزفول در آستانه اخذ مجوز
 مدیرعامل مرکز خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت:طبق پیگیری های انجام شده بزودی مجوز راه اندازی بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) در دزفول اخذ خواهدشد.

محمدرضا اسماعیل چگنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان دزفول در مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) افزود: اقدامات لازم برای اخذ این مجوز انجام شده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تایید کرده است.

وی با بیان اینکه این مرکز با اخذ مجوز به آموزشی و سایر خدمات ارتقا می یابد، گفت: امیدواریم تا آخر آبانماه مجوز راه اندازی این بیمارستان در کمیسیون ماده ۲۷ صادر شود. 
اسماعیل چگنی درخصوص احداث مرکز جامع بیماران خاص نیز گفت: این مرکز سومین مرکز بیماران خاص کشور و نخستین مرکز بیماران خاص خیریه کشور خواهد بود که با هزینه نیکوکاران در حال ساخت است.
وی با تاکید بر لزوم توسعه پیشگیری قبل از درمان افزود: به زودی غربالگری پروستات و سرطان سینه رایگان در شهرستان دزفول انجام می شود .
مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: این مرکز خیریه در ۶ ماه نخست امسال ۴۵۲ بیمار سرطانی جدید را زیرپوشش قرار داده که این بیماران پس از تشکیل پرونده و صدور کارت عضویت انجمن حمایت از بیماران سرطانی از خدمات مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع)  بهره مند شدند.
وی تعداد بیماران بهره مند از خدمات این مرکز خیریه را افزون بر چهارهزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: پزشکان متخصص و فوق تخصص مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) در ۶ ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۴۰۰ ویزیت از بیماران زیرپوشش انجام دادند که هزینه این ویزیت ها یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال بود.
مرکز رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور و یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی جنوب غرب کشور است.
این مرکز درمانی در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در پنج طبقه و زیربنای ۶ هزارو ۵۰۰ مترمربع با ۴۸۰ میلیارد ریال کمک افراد خیر احداث و تجهیز شده و مردادماه سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است.
بیش از چهار هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان( اغلب از شهرهای شمال خوزستان و نیز استان های ایلام و لرستان) در این مرکز خیریه درمانی تحت پوشش خدمات درمانی رایگان قرار می‌گیرند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار