تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۹۰۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنها نیمی از خانه‌های سازمانی‌ شهرداری‌ اهواز سند دارند
 رییس کمیسیون تحقیق، نظارت‌و بازرسی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهرداری اهواز دارای ۶۲ خانه‌ی سازمانی است که فقط نیمی آنها سند دارند و وضعیت بقیه آنها مشخص نیست.

محمدرضا ایزدی روز سه شنبه در نود و ششمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز در سرسرای اجتماعات این شورا بیان کرد: طبق آیین نامه، مدت اسکان اعضای شهرداری در منازل سازمانی سه سال و با تمدید در نهایت پنج سال است اما برخی اعضا بین ۲۷ تا ۳۲ سال در این منازل ساکن شده اند.

وی افزود: باید دلیل پیگیری نکردن مدیران و اعضای شوراهای شهر گذشته نسبت به وضعیت خانه‌های سازمانی شهرداری اهواز مشخص شود.

ایزدی با اشاره به اینکه تعدادی از منازل سازمانی در اختیار افراد خارج از بدنه شهرداری است گفت: برخی از این افراد حتی این منازل را اجاره داده و در شهرهای دیگر ساکن شده اند؛ این منازل باید به فروش برسند و از منابع مالی آن مجتمع رفاهی ساخته شود تا همه کارکنان از آن استفاده کنند.

سرپرست اداره کل املاک و مستغلات شهرداری اهواز نیز در این باره بیان کرد: گروه‌های ویژه‌ای برای بررسی املاک دارای سند و فاقد سند شهرداری مشخص شده و تا ۴۵ روز آینده املاک فاقد سند، سندسازی می‌شوند.

وی افزود: افرادی به مدت ۲۷ سال است در منازل سازمانی شهرداری اهواز ساکن هستند به همین دلیل تخلیه منازل سازمانی با سکونت بالای پنج سال در دستور کار امور حقوقی قرار می‌گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار