تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۹۰۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتسال؛
تیم اهورا بهبهان برابر حریفش مغلوب شد
 تیم فوتسال اهورا بهبهان در هفته دوم از مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برابر حریف خود مغلوب شد.

تیم اهورا بهبهان شامگاه سه‌شنبه از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم هایپرشهر شاهین در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر پنج به سود تیم هایپرشهر شاهین پایان رسید. 

۲ تیم اهورا بهبهان و هایپرشهر شاهین در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید که این موضوع انگیزه بازیکنان ۲ تیم را دوچندان می کرد. 

در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و گل اول بازی را به ثمر رساندند اما در ادامه این تیم میهمان بود که گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند و ۲ تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم هایپر در همان ابتدا گل دوم خود را به ثمر رساند و کار اهورا سخت تر شد؛ نماینده خوزستان پس از این فشار حملاتش را بیشتر کرد تا اینکه نتیجه را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی به طور پایاپای ادامه داشت تا اینکه تیم میهمان با نتیجه ۶ بر پنج به برتری رسید.

حضور پرشور تماشاگران بهبهانی که همچون بازی های قبل با تشویق پی در پی خود تیم اهورا را حمایت می کردند، از مهمترین حاشیه های این دیدار بود. 

در این دیدار مازیار خدارحم پور چهار گل و سجاد مسیحی برای تیم اهورا گلزنی کردند همچنین ابراهیم حسینی و مهرداد جابری هر کدام ۲ گل و کامبیز گمرکی و بلال اسماعیل پور برای تیم هایپر شهر شاهین گلزنی کردند.

تیم اهورا بهبهان اکنون با کسب ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم رده بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار