تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۹۰۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروریختن بخشی از یک مدرسه در شوشتر در پی گودبرداری غیراصولی
مدرسه

 در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر "فرو ریختن یک مدرسه در شوشتر" روابط عمومی آموزش و پرورش شوشتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شوشتر "در پی گودبرداری غیر اصولی در کنار مدرسه غیردولتی در این شهرستان، قسمتی از این مدرسه صبح امروز، ۱۵ آبان ماه فرو ریخت. به اطلاع می رساند این مدرسه از جمله مدارس غیردولتی شهرستان شوشتر است که مالکیت آن نیز به موسس محترم مدرسه تعلق دارد.

در روزهای گذشته تذکرات شفاهی از سوی مدیریت آموزش و پرورش شوشتر به موسس محترم، مبنی بر ناایمن و خطرآفرین بودن ساختمان مدرسه ارائه شده بود و همچنین بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسی آموزش و پرورش مبنی بر خطرآفرین بودن مدرسه در تاریخ ۱۴ آبان، دستور رسمی آموزش و پرورش طی نامه ای کتبی مبنی تخلیه و عدم بهره برداری آموزشی از ساختمان مدرسه به موسس محترم داده شده بود و بنابر این دستور، مقرر شده بود که هیچگونه فعالیت آموزشی در این واحد غیردولتی از تاریخ فوق الذکر انجام نگیرد."

شایان ذکر است، این اتفاق صبح روز ۱۵ آبان ماه در حالی رخ داده است که این روز تعطیل رسمی بوده و پیش از آن نیز فعالیت مدرسه به دلیل خطرآفرین بودن ساختمان از سوی آموزش و پرورش ممنوع اعلام شده بوده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار