تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۰۴۶۷
print
نسخه چاپی
send
ارسال به دوستان
ذخیره
 مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: هنگامی‌که قطار به علت نقص فنی تأخیر داشته باشد و یا سیستم تهویه قطار از کار افتد مسافرین عزیز ظرف مدت یک‌ماهه می‌توانند با در دست داشتن بلیت، خسارت موارد مذکور را دریافت کنند.  

عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه‌آهن جنوب پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: هنگامی‌که قطار به علت نقص فنی تأخیر داشته باشد و یا سیستم تهویه قطار از کار افتد مسافران تا یک‌ماه بعداز آن می‌توانند با در دست داشتن بلیت، خسارت موارد مذکور را دریافت کنند.

وی افزود: مسافران گرامی، در صورت هرگونه شکایت و یا اعلام مشکلاتی که در طول سفر برای آن‌ها به وجود می‌آید می‌توانند با شماره 0215149 تماس گرفته و شکایت یا مشکل به وجود آمده را به‌منظور پیگیری سریع و در اولین فرصت اعلام کنند.

مدیرکل راه آهن جنوب گفت: مسافران می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت شکایات واقع در هر ایستگاه، شکایت یا مشکل به وجود آمده را به‌منظور پیگیری سریع اعلام کنند.

مرجع / فـارس
ایمیل مستقیم: info@khouznews.ir
پیامک: 5000205020
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار