تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۹۰۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر به مقاصد محبوب گردشگران با سفر باتو

تور استانبول در تمامی ایام سال با بهترین امکانات و خدمات برگزار می گردد که گردشگران و مسافران می توانند با توجه به موقعیت و شرایط خود در زمان مناسب در تور مسافرتی استانبول شرکت داشته و فرصت بازدید از زیباترین و جذاب ترین جاذبه های تاریخی و تفریحی را داشته باشند.

قیمت ارزان تور استانبول

سفرهای تفریحی و گردشگری با تور استانبول به این شهر تاریخی روز به روز در حال افزایش می باشد که این امر نشان دهنده محبوبیت این شهر توریستی در میان گردشگران و مسافران می باشد. آژانس های مسافرتی بیشماری در سطح کشور با برگزاری تورهای مسافرتی استانبول به دفعات مکرر گردشگران و توریست ها را به بازدید و گشت و گذار در این شهر زیبای ترکیه هدایت می کنند. با توجه به موقعیت اقتصادی حاکم برای کسب رضایت مشتریان سعی بر آن دارند با ارائه پکیج های مناسب تور مسافرتی هزینه های معقول را در این سفر خارجی از مسافران اخذ نمایند. به این منظور برای داشتن هزینه های ارزان پکیج های چند روزه با امکانات متوسط را در نظر میگیرند که مخاطبان و مسافران می توانند با توجه به مقدار بودجه خود با قیمت ارزان در تور مسافرتی استانبول شرکت کرده و فرصت بازدید و تفریح در این شهر توریستی را از دست ندهند. البته می توانید برای داشتن فرصت کافی برای بازدید از تمامی جاذبه های بی نظیر استانبول در پکیج های 5 روزه و 6 روزه نیز ثبت نام کنید که در این صورت هزینه های سفر تا حدودی گران تر از پکیج های 3 روزه خواهد بود.

تور استانبول را از سایت سفر باتو بخرید:

آب و هوای استانبول

با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در شهر استانبول در تمامی فصول سال شاهد برگزاری تور استانبول می باشیم چرا که قرار گرفتن این شهر باستانی در مجاورت دریای مرمره، دریای سیاه و تنگه بسفر سبب حاکم بودن آب و هوای بسیار مناسبی در سطح شهر شده است و گردشگران می توانند بدون نگرانی از شرایط اقلیمی در هر فصل از سال به قصد تفریح و گردشگری به این منطقه سفر داشته باشند. تابستان های استانبول هوای گرم و معتدل برقرار بوده و در زمستان ها هوا بسیار سرد و خنک می شود که در این میان می توان گفت بهار و پاییز با داشتن شرایط اقلیمی معتدل و مناسب بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبای اروپایی و آسیایی می باشد. اگر تا به امروز فرصت سفر و بازدید از این شهر تاریخی و مدرن ترکیه را نداشته اید همین الان بهترین زمان برای ثبت نام و شرکت در تورهای مسافرتی استانبول می باشد که می توانید با شرکت و ثبت نام سفری رویایی و جذابی را برای خود رقم بزنید و در کنار بازدید از جاذبه های تاریخی و اماکن دیدنی استانبول از بهترین امکانات ارائه شده در طول سفر بهره مند شوید.

چرا با تور مشهد سفر کنیم؟

هتل های استانبول

با توجه به پر گردشگر پذیر بودن شهر استانبول هر ساله بر تعداد هتل ها و اقامتگاه های این شهر افزوده می شود از این رو گردشگران و مسافران در خصوص اقامت در سفر به استانبول هیچ نگرانی و دغدغه ای نخواهند داشت چرا که با انبوهی از انتخابات متنوع برای اسکان در این شهر مواجه خواهند شد که با توجه به خواسته و مقدار بودجه خود میتوانند بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب و در اولویت قرار دهند. مجریان برگزاری تور مسافرتی استانبول با در نظر گرفتن رضایت مسافران خود بهترین و لوکس ترین هتل و اقامتگاه ها را رزرو کرده و بهترین امکانات و خدمات را برای شما فراهم خواهند کرد از جمله برترین هتل های استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- هتل گرند هالیک ستاره

- هتل نوا پلازا پارک ستاره

- هتل تکسیم هیونیست ستاره

- هتل مرمرا شیشلی 5 ستاره

- هتل پرا رز 4 ستاره

- هتل بلو وی سیتی ستاره

شما می توانید قبل از سفر نیز اطلاعاتی درباره هتل مدنظر برای اقامت خود به دست آورده و با نوع خدمات و امکانات ارائه شده در آن آشنا شوید.

تور کیش را در لینک زیر ببینید:

رستوران های استانبول، تور کیش

شکم گردی در استانبول از جمله کارهایی می باشد که هر مسافر و گردشگری باید آن را در سفر به این شهر زیبای ترکیه از یاد نبرد. می توان گفت ذائقه ولذت غذاهای استانبولی با ذائقه و سلیقه هر فردی مناسب بوده و بی شک با حضور در لوکس ترین و شیک ترین رستوران های جهان در این شهر می توانید احساس شکوه و برتری کرده و در فضایی پر از آرامش به همراه آهنگ لایت و احساس بسیار فوق العاده به خوردن لذیذترین غذاهای ترکیه ای مشغول شوید. سفر با تور استانبول به این منطقه می تواند مزیت های بسیاری را برای گردشگران به دنبال داشته باشد که خوردن غذاهای بین المللی، ایرانی، استانبولی و غذاهای دریایی در رستوران های معروف این شهر از جمله بهترین مزیت های سفر با تورهای مسافرتی به شمار می آید. از جمله رستوران های معروف و لوکس استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- رستوران و تراس کلود

- رستوران سانس

- رستوران وای نات

- رستوران و کافه الد اتمان

- رستوران الد هوس

- رستوران ارهان

- رستوران کافه ماربلا

- رستوران تورکواز گورمه

- رستوران کافه شدو

- کافه رومسیت

- کافه رستوران حرم استانبول

:
:
:
آخرین اخبار