تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۰۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از 464 کیلو مواد مخدر در خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 464 کیلو و ۷۵۰ گرم انواع مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
 حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 464 کیلو و ۷۵۰ گرم انواع مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پلیس شهرستان ماهشهر و باغملک طی 72 ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتی 4 محموله مواد مخدر را شناسایی و کشف کردند.

وی بیان داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار دقیق اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی یکی از عناصر اصلی توزیع مواد مخدر در شهرستان اهواز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از منزل وی بازدید کردند که 137 کیلوگرم حشیش و 111 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

عباس زاده ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی یکی دیگر از عناصر اصلی توزیع موادمخدر که در پوشش خانواده در شهرستان ماهشهر فعالیت می‌کرد را شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر و 99 کیلو گرم حشیش از آنها کشف و یک دستگاه خودروی سواری را توقیف شد.

وی اضافه کرد: در ادامه این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی در ورودی شهرستان اهواز یک دستگاه خودروی وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۶۷ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: چهارمین عملیات توسط ماموران انتظامی بخش صیدون شهرستان باغملک اجرا شد که با اقدامات اطلاعاتی و کنترل محور مواصلاتی "کهگیلویه و بویر احمد - خوزستان" یک دستگاه خودروی سمند حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده 50 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و یک نفر قاچاقچی تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شد.

عباس زاده با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها 464 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه 4 خودرو توقیف و 4 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار