تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۹۰۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای شهر دزفول وضعیت شهردار را مشخص کند
 امام جمعه موقت دزفول گفت: اعضای شورای اسلامی شهر دزفول با اتحاد و همبستگی خود نسبت به تعیین وضعیت شهردار اقدام کنند.

 حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر گفت: اتفاق های اخیر شورای شهر درخصوص انتخاب شهردار نگران کننده است، موضوع بازنشستگی و عزل ونصب طبیعی است ولی با توجه به حساسیت موجود باید با دقت نظر بیشتری انجام شود.
وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نباید درخصوص انتخاب شهردار دوقطبی و جمع گریز باشند، افزود: از اعضای شورای شهر انتظار می رود اتحاد و وحدت داشته باشند و مسوولانه و بدون ترک جلسه درخصوص این موضوع تصمیم گیری کنند.
وی گفت: مر قانون باید رعایت شود اگر بازنشستگی قانونی است اعضای شورای شهر نسبت به اجرای قانون اقدام کنند در غیر اینصورت از تجربه شهردار  استفاده شود.
امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: فرماندار و استاندار نیز باید شرایط را ارزیابی و با همفکری و انسجام نسبت به حل این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند شهرداری که یک نهاد گسترده است در بلاتکلیفی بماند.
حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از خطبه های امروز از نیروی انتظامی بدلیل کشف کارگاه تولید تنباکو تقدیر کرد و گفت: فضولات حیوانی با عنوان تنباکو میوه ای در شهر به فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه تنباکوهای میوه ای ۷۰ نوع سم مهلک و سرطانزا دارند، افزود: امام جمعه دزفول نسبت به استعمال قلیان در بوستان ها  و تفرجگاه های دزفول اعتراض کردند که برخی افراد نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر خودداری از حمایت مخلان سلامت جامعه از خانواده ها تقاضا کرد از استعمال قلیان در بوستان ها خودداری کنند.
وی رحلت مادر شهیدان دوبری را گرامیداشت و گفت: آیین تشییع و ترحیم این مادر روز شنبه برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت دزفول با گرامیداشت هفته وحدت افزود: هفته وحدت از ابتکارات امام راحل بود که بخشی از توطئه های دشمن را بی اثر و کم اثر کرد و درنهایت به یکی از گفتمان های رایج تبدیل شد.
وی افزود: همیشه فرقه های انحرافی قصد به انحراف کشیدن جامعه را داشتند و میان اقوام مختلف با قبیله گرایی و مذهب گرایی مشکلاتی ایجاد کردند لذا باید نگاهی عمیق نسبت به این موضوع داشته باشیم. 
امام جمعه موقت دزفول گفت: باید به محورهای وحدت بخش از جمله قرآن و پیامبر اکرم (ص) توجه و بر اصول مذهب پافشاری کنیم.

وی افزود: فضای آزاد اندیشی و گفت وگوهای سازنده را نیز باید در برنامه قرار دهیم و تعامل بین اندیشمندان جهان اسلام را گسترش دهیم. 
حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از خطبه های امروز به اعلام دولت در کاهش تعهدات برجام اشاره کرد و  اظهار داشت: این امر اثبات توانمندی جمهوری اسلامی است که بعد از پنج سال با بدعهدی طرف قرارداد ایران سایت فردو را فعال کرد .
وی گفت: ضرورتی بر رعایت اصول تعهدات برجام وجود ندارد زیرا دشمن به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

امام جمعه موقت دزفول افزود: دولت باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی راه رشد و توسعه کشور را فراهم کند و گام بلندی برای حل مشکلات بردارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار