تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۹۰۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش و ۵۰ تن لوله گاز سرقتی در خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۵۰ تن لوله گاز سرقتی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان اهواز و ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در ماهشهر در عملیات‌های جداگانه کشف شدند.

 سردار حیدر عباس‌زاده روز جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت حراست نفت قرارگاه خاتم الانبیا مبنی بر سرقت لوله‌های انتقال گاز در منطقه غیزانیه شهرستان اهواز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پاسگاه غیزانیه با همکاری پلیس راه "اهواز _ اندیمشک" و کار اطلاعاتی، باند هشت نفره سارقان لوله‌های گاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: پنج دستگاه تریلر در این عملیات ها توقیف و ۵۰ تن لوله گاز فشار قوی ۵۶ اینچی کشف شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش در ماهشهر 

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از کشف ۹۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در ۲۴ ساعت گذشته در ماهشهر خبر داد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و همچنین کنترل جاده‌های ارتباطی، یک محموله را در شهرستان ماهشهر شناسایی و کشف کردند.

سردار حیدر عباس‌زاده افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تلاش اطلاعاتی یکی دیگر از عناصر اصلی توزیع موادمخدر که در پوشش خانواده در شهرستان ماهشهر فعالیت می‌کرد را شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر و ۹۹ کیلوگرم حشیش از آنها کشف کردند.

وی ادامه داد: این توزیع کننده مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

پیش از این نیز فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در سطح استان خبر داده بود.  

روز چهارشنبه نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کنترل نامحسوس جاده‌های ارتباطی در ورودی شهرستان اهواز یک دستگاه خودروی وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۶۷ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

در مجموع این عملیات ها ظرف ۷۲ ساعت گذشته ۴۶۴ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و در این رابطه چهار خودرو توقیف و چهار قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار