تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۹۰۵۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال؛
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تساوی خانگی برابر نساجی در هفته دهم لیگ برتر به روند امتیازگیری خود ادامه داد.

 جدال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی روز جمعه با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی این بازی با حاشیه‌هایی از جمله در دست داشتن سه هزار پرچم ایران توسط هواداران نفت مسجدسلیمان و حضور تماشاگران نفتی با لباس بختیاری همراه بود.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با یکدیگر رقابت کردند.

* تیم نساجی در حالی پا به این میدان گذاشت که در رتبه یازدهم رده بندی قرار داشت و به دنبال جبران نتایج از دست رفته بود، در سمت مقابل تیم مهدی تارتار یکی از خستگی‌ناپذیرترین تیم‌های این فصل لیگ است و در لیگ و جام حذفی تاکنون عملکرد خیلی خوبی از خود به جا گذاشته و تیم هشتم جدول است.

* این ۲ تیم جنوبی و شمالی نشان دادند که در این فصل بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازند. نفت مسجدسلیمان در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون باخت این فصل هستند و نساجی تنها سه باخت در کارنامه دارد. همچنین این دیدار به دلیل رویارویی ۲ تیم جنوبی و شمالی بودن از حساسیت خاصی برخوردار بود.

* بازیکنان تیم نساجی پیش از آغاز بازی با تاخیر وارد میدان شدند تا مشغول گرم کردن شوند که این موضوع از چشم ناظر بازی دور نماند.

* از آنجا که این دیدار بدون بلیت فروشی بود هواداران نفتی با حضور پرشور خود به کمک تیمشان آمدند و از ابتدا تا انتها بازیکنان نفت را تشویق کردند.

* بیش از پنج هزار هوادار مسجدسلیمانی از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را حمایت می‌کردند.

* حدود یکصد هوادار تیم نساجی که به مسجدسلیمان آمده بودند از ابتدا تا انتهای بازی به حمایت از تیم خود پرداختند.

* پیش از شروع این مسابقه کانون هواداران تیم فوتبال نفت حدود سه هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران بین هوادارانش توزیع کرد. این اقدام جالب باعث شد تا بخشی از ورزشگاه یکدست به رنگ پرچم سه رنگ کشورمان درآید.

* برخی از هواداران نفت پیش از بازی در حالی که لباس بختیاری به تن داشتند به آیین و رسوم این قوم پرداختند که استقبال هواداران را به همراه داشت.

* علیرضا حقیقی برای نخستین بار در ترکیب تیم فوتبال نساجی قرار گرفته است.کارت بازی این بازیکن تا روز گذشته صادر نشده بود و رضا مهاجری نیز در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد که امیدوار است وی به بازی امروز برسد.

* سوشا مکانی دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان امروز روی نیمکت این تیم نشسته است.

* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه خود در اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

* در نیمه دوم این دیدار تشویق‌های پی درپی هواداران موجب زیبایی بیشتر بازی شد در حالی که هیچ یک از ۲ تیم میلی به گل زدن نداشتند.

* سعید آهنی از نفت مسجدسلیمان تنها بازیکن محروم این مسابقه بود.

* سعید کریمی، مدافع نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه ۷۰ با رستمی تعویض شد.

* تماشاگران در دقیقه ۷۵ بازی به صورت هماهنگ نور تلفن همراه خود را روشن کردند و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

* پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی به سمت هواداران رفته و از آنها تشکر کردند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار