تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۹۰۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰۷ میلیارد ریال دستمزد در شهرداری شادگان پرداخت شده است
 شهردار شادگان گفت: ۱۰۷ میلیارد ریال دستمزد و مزایا از ابتدای سال جاری تاکنون به شاغلان واحدهای مختلف این شهرداری پرداخت شده است.

حسن مزبانی پور  اظهار کرد: این میزان پرداختی شامل سه ماه حقوق معوق سال گذشته و امسال نیز بوده است.

وی افزود: این شهرداری بابت حقوق و مزایا و بیمه حقوق معوق چندماه از سال گذشته و سال جاری، ۱۰۷ میلیارد ریال به کارکنان و کارگران شهرداری حقوق پرداخت کرده است.

مزبانی پور بیان کرد: در سال جاری با واریز ۱۰۷ میلیارد ریال حقوق به حساب کارمندان و کارگران این شهرداری مشکل پرداخت حقوق کارکنان بخش های مختلف شهرداری شادگان برطرف شد.

وی بیان کرد: اکثر شهرداری‌های کشور به دلیل کمبود درآمد در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران با مشکل مواجه بودند که این شهرداری هم از این قضیه مستثنی نبوده است.

شهردار شادگان اضافه کرد: در دو سال گذشته به علت پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران و کارمندان این شهرداری به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما بود و از این لحاظ در اذهان عمومی بسیار تحت فشار بودیم.

مزبانی پور در پایان از تمامی مسئولان اجرایی استان و شهرستان که ما را در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان این شهرداری  یاری کردند، تقدیر و تشکر و از شهروندان درخواست کرد: در راستای حمایت از این نهاد مردمی و همچنین توسعه  فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سطح شهر با پرداخت به موقع عوارض، ما را در اجرای بهتر طرح ها و اداره شهر یاری کنند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار