تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۹۰۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندارد 34000 برای اولین بار در نفت و گاز مارون استقرار می یابد
 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از استقرار استاندارد HRM34000 در اين شركت براي اولين بار در سطح مناطق نفتخيز  جنوب و ممیزی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی براساس اين استاندارد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون حمیدکاویان در این باره گفت: فرآیندهای موجود براساس این استاندارد که به منظور ارزیابی سرمایه های انسانی و ارتقاء سیستم منابع انسانی توسعه یافته است، با هدف بهینه سازی روش ها و استانداردهای فرآیندهای مدیریت منابع انسانی، بازنگری و اصلاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه، از این استاندارد می توان به عنوان ابزاری برای ارزیابی و آسیب شناسی فرآیندها، نگرش ها و نتایج در مدیریت منابع انسانی بهره گرفت افزود: این استاندارد برگرفته از استانداردهای مرجع مدیریت منابع انسانی همچون مدل سرمایه گذاری انسانی (IIP) ، مدل بلوغ قابلیت های انسانی (PCMM) و ایزو 10018 بوده و از اعتبار علمی بالایی برخوردار است.

يداله پيامني، مدير منابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مارون نيز هدف اصلی این ممیزی را ارتقاء سطح کیفی مدیریت منابع انسانی شرکت دانست و اظهار داشت: استاندارد 34000 دارای پنج سطح بلوغ است که هر سطح، یک مرحله تکاملی به شمار آمده و سطحی از قابلیت ها را برای بهبود منابع انسانی ایجاد و نهادینه سازی می نماید.

:
:
:
آخرین اخبار