تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۹۰۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی از تیم ملی کبدی عراق برای تیم‌های خوزستانی مفید بود
رئیس هیئت کبدی خوزستان به تشریح دستاوردهای استان از میزبانی از تیم ملی کبدی جوانان عراق پرداخت.
 کمال سعدی آل کثیر رئیس هیئت کبدی خوزستان امروز درباره حضور تیم ملی کبدی جوانان عراق در خوزستان اظهار کرد: تیم ملی کبدی جوانان عراق در طی اردوی ۱۰ روزه در خوزستان با ۵ تیم جوانان کبدی استان بازی‌های تدارکاتی داشت که این امر برای سنجیدن آمادگی تیم‌های جوانان خوزستان عالی بود و اینکه با یک تیم ملی مسابقه دادند و توانستیم تا حدودی عیار تیم‌های‌مان را بسنجیم.

وی افزود: برای اولین بار است که تیم ملی کبدی جوانان عراق را این طور آماده می‌بینم و آن‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. 

وی درباره آخرین دستاوردها و اقدامات هیئت کبدی خوزستان گفت: برای اولین بار دو داور از استان خوزستان به مسابقات جهانی کبدی اعزام می‌شوند که این موضوع یک گام بزرگ برای استان در سطح داوری جهان است و توانمندی جوانان این استان  را نشان می‌دهد.

رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت: تمرکز ویژه‌ای روی رده‌های پایه داریم و در حال بالا بردن سطح فنی آنها هستیم. البته با برگزاری دوره‌های تئوری، عملی و همایش‌ها در حال بالا بردت سطح مربیان خود از لحاظ علمی نیز هستیم.

وی در انتها عنوان کرد: احتیاج ورزش کبدی داشتن یک خانه کبدی استاندار برای تمرین و انجام مسابقات و گرفتن میزبانی‌ها است . امیدواریم که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان  این درخواست ما را بشنود و به زودی شاهد کلنگ زنی یک سالن مجهز و استاندار برای رشته ورزشی کبدی باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار