تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۹۰۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک واحد مسکونی محل توزیع مواد مخدر در اهواز تخریب شد
یک واحد مسکونی محل توزیع مواد مخدر در اهواز تخریب شد

 فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: یک باب واحد مسکونی متخلف متعلق به عامل توزیع مواد مخدر با دستور قضایی در اهواز تخریب شد.

سرهنگ محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام نارضایتی ساکنان محله انوشه اهواز از یک واحد مسکونی در این منطقه که با انجام اعمال مجرمانه بویژه توزیع و استعمال مواد مخدر و تبدیل واحد مسکونی به پاتوق معتادان ومحل مصرف مواد مخدر و همچنین تردد افراد معلوم الحال وسلب آرامش و آسایش اهالی آن منطقه شده بودند، برخورد قاطع با متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: به رغم دستگیری چندین باره و تذکرات داده شده به مالک متخلف واحد مسکونی جهت اصلاح رفتار و رعایت حقوق شهروندی ساکنان منطقه، متاسفانه اقدامات انجام گرفته موثر واقع نشده تا در نهایت مقام قضایی حکم تخریب آن منزل مسکونی را صادر و ساختمان مورد نظر بااقدام قاطع ماموران کلانتری۳۰ اهواز و همکاری عوامل شهرداری و با حضور معاون دادستان دادگاه انقلاب اهواز تخریب و متهم نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی اهواز ضمن اشاره به تعامل سازنده واثربخش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، گفت: پلیس اهواز در برخورد با متخلفان و مجرمان جسورانه عمل کرده و اجازه خودنمایی به آنان نخواهد داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار